Sv: Aulie kan straffes med fengsel (VG)
Hun er den mest patetiske damen jeg har hørt om! Tragisk og burde vært skjermet for sin egen del.
I følge hennes egen forklaring, tar hun et glass hvitvin (som de har puttet noe i?) og blir borte. Våkner plutselig av at noen tafser på brystene hennes. Blir redd og løper mot terrassen og skal til å hoppe ut, men blir reddet av en av de to kjendisene. De ringer etter taxi for henne. Taxien kommer han ene blir med henne. Skulle hun ha opplevd noe grusomt så hadde hun vel ikke latt han bli med i taxien? Evnt. kunne hun vel bare sagt fra til taxisjaføren?
Han som blir med henne i taxien ber henne med opp til seg og hun blir med. Så mener hun at hun ble nesten voldtatt men blir reddet av en mobiltlf. og han sier at han bare skal gå ut å få tak i litt extacy. Se for deg en som liksom prøver å voldta en dame, hadde han sluttet hvis en tlf hadde ringt? -Et øyeblikk, jeg skal bare ta den telefonen. Skal bare ut å hente noe mer dop til oss, venter du her så lenge så jeg kan fortsette å "voldta" deg når jeg kommer tilbake?
Hele forklaringen hennes er patetisk, og jeg synes det er synd at hun rett og slett ødelegger for de som virkelig har blitt voldtatt.
Den som er taperen i alt dette her er datteren hennes. Stakkars jente, hva må hun ikke gjennom på skolen i disse dager mon tro.