|
|
#481 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
|
|
#483 |
|
En Som Trener
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg er skikkelig irritert på alt dette nye. Før så var det slik at den innstillingen jeg hadde satt i utgangspunktet var gjeldende selv om jeg valgte å inkludere en annen gruppe på en og annen oppdatering. Nå er det slik at den innstillingen jeg hadde på forrige kommentar dras videre. Og i helgen hadde jeg oppdatert via mobilen, som jeg innimellom gjør med de samme innstillingene jeg har satt under personvern, med det resultat at jeg har spredd det til alle mine venner!
|
|
#484 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2En Somalier ankommer Bergen som en ny innvandrer til Norge. Han stopper den første og beste han treffer på gaten og sier: Tusen takk Herr Norge for at du lot meg komme til landet ditt, gir meg bolig, mat, klær, fri medisinsk hjelp og gratis utdanning. Mannen sier: Du tar helt feil. Jeg er pakistaner jeg. Somalieren rusler videre og henvender seg til en annen forbipasserende:... Tusen takk for at dere har et så vakkert land her i Norge. Denne personen svarer: Jeg er ikke nordmann, jeg er polakk jeg. Han fortsetter å gå, stopper den neste forbipasserende, trykker vedkommende i hånden og sier: Tusen takk for alt det fine dere har her i Norge! Denne mannen strekker hånden i været og sier: Jeg er i fra India jeg. Jeg er ingen nordmann. Til slutt treffer han en pen dame og spør: Er du nordmann? Hun svarer: Nei, jeg er i fra Afrika jeg. Litt fortumlet spør han: Hvor er alle de norske folkene hen? Den afrikanske damen ser på klokken sin og sier ... Antageligvis på jobben! :P
|
|
|
#485 |
|
Tittel og tittel....
|
Og en annen ting jeg har oppdaget er at jeg plutselig får statusoppdateringer på venner som jeg selv har ønsket å ikke få dersom en av mine andre venner kommenterer statusen til vedkommende.
|
|
|
#486 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2På en lokal kafé i Øverbygda sitt en nordlending og spiser frokost, og ved siden av ham sitt en svenske som tygger tyggegummi. Uoppfordret innleder svensken en samtale: “Spiser dere i norge hele brødet?” Nordlendingen lar motvillig frokosten ligge og svarer: “Ja!”. Svensken leker med tyggegummien i munnen og sier: “Det gjør vi ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun det innerste av brødet. Brødskorpene blir samlet i en container, bearbeidet og formet til croissanter og solgt til Norge.” Nordlendingen hører bare så vidt etter. Svensken smiler og spør videre: “Spiser dere også syltetøy til brødet?” Nordmannen svarer lett irritert: “Ja, naturligvis”. Mens svensken tygger tyggegummi mellom tennene, sier han: “Ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun frisk frukt til frokost. Skallene og restene blir samlet i en container, bearbeidet til syltetøy og solgt til Norge.” Nå er det blitt nordlendingens tur til å spørre! “Sei meg en ting”, spør nordlendingen. “Pule dokk i Sverige?” Svensken smiler og svarer: “Ja, naturligvis har vi sex i Sverige!” Nordlendingen lener seg over bordet og spør : “Ka gjør dokk med kondoman ette at dem er brukt?” “Dem kaster vi da!”, svarer svensken. Nå begynner nordlendingen virkelig å smile. “Ikkje hos oss, hos oss i Norge blir alle brukte kondomer samlet i en container, bearbeidet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi!
|
|
|
#487 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() |
Jeg mangler faktisk ei fylling, dette må være årsaken! |
|
|
|
|
#488 |
|
Fersk trulte
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
|
|
#489 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Fra amerikans venn:
|
|
|
|
|
#490 |
|
Drømmer
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Statsminister Julia Gillard (AP) i Australia har uttalt: |
|
|
|
|
#491 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2En litt i overkant selvsikker nordmann ville ha det litt moro med sin afrikanske nabo:
|
|
|
#492 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 23 skolevenner fra "gamledager" har denne i kveld.
|
|
#493 |
|
trenger lading
|
Et søskenbarn av meg. "allerede vet... Interessant å se hvor mange..." ja, ja. Hvis du vet det hvorfor er du interessert i å se hvor mange?
|
|
|
#494 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg skulle ønske de som oversatte disse statusene i det minste gadd å gjøre oversettelsen sånn noenlunde. Urk.
|
|
#495 |
|
|
Og der skulle eg ønska eg hadde eit skikkeleg treffande svar.
|
|
#496 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Facebook will begin stealing your underwear at midnight tonight if you don't copy & paste this message in the next 37 seconds. Forward it to everyone on your friends list, print a hard copy for your grandmother and call your third grade teacher. This is real. I got this message first hand from Elvis who was having lunch with Bigfoot, while riding the Loch Ness monster. It was even on the inside back cover of every tabloid in the grocery store checkout line. Not only will Facebook start charging you tomorrow, they are also going to bill your credit card for the past 3 years of services. Luckily, each person who copies & pastes this status will receive a FREE unicorn in the mail tomorrow. However, if you don't repost this status, Facebook code has been set up to automatically set your computer on fire! It's all true, it was on the news! It's official!!!!!
|
|
#497 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Today we mourn the passing of a beloved old friend, Common Sense, who has been with us for many years. No one knows for sure how old he was, since his birth records were long ago lost in bureaucratic red tape. He will be remembered as having cultivated such valuable lessons as: - Knowing when to come in out of the rain; - Why the early bird gets the worm; ... - Life isn't always fair; - And maybe it was my fault. Common Sense lived by simple, sound financial policies, don't spend more than you can earn and adults, not children, are in charge. His health began to deteriorate rapidly when well-intentioned but overbearing regulations were set in place. Reports of a 6-year-old boy charged with sexual harassment for kissing a classmate; teens suspended from school for using mouthwash after lunch; and a teacher fired for reprimanding an unruly student, only worsened his condition. Common Sense lost ground when parents attacked teachers for doing the job that they themselves had failed to do in disciplining their unruly children. It declined even further when schools were required to get parental consent to administer sun lotion or an aspirin to a student; but could not inform parents when a student became pregnant and wanted to have an abortion. Common Sense lost the will to live as the churches became businesses; and criminals received better treatment than their victims. Common Sense took a beating when you couldn't defend yourself from a burglar in your own home and the burglar could sue you for assault. Common Sense finally gave up the will to live, after a woman failed to realize that a steaming cup of coffee was hot. She spilled a little in her lap, and was promptly awarded a huge settlement. Common Sense was preceded in death, by his parents, Truth and Trust, by his wife Discretion, his daughter Responsibility, and his son, Reason. He is survived by his 4 stepbrothers - I Know My Rights, I Want It Now, Someone Else Is To Blame and I'm A Victim. Not many attended his funeral because so few realized he was gone. If you still remember him, pass this on. If not, do nothing... |
|
|
|
|
#498 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Den var ganske bra, Neket... |
|
|
|
|
#499 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Falske venner - spør aldri om mat * Ekte venner - er årsaken til at du er tom for mat.
|
|
#500 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå lo jeg godt! Mest fordi jeg så for meg at jeg ramla på gata og at venninna mi stod og hoppa på meg og ropte SANDWICH. Jeg er rimelig sikker på at jeg IKKE hadde tatt det som det ultimate beviset på hvor god venninne hun er.
![]() |
|
|