Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nok en genistrek på kjolefronten

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-11, 19:23   #9
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nok en genistrek på kjolefronten

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det er så flaut at jeg nesten ikke tør innrømme det, men i går gjorde jeg det samme igjen. Samme kjolen, til og med.

Men ingen skal si at jeg ikke har lært litt siden sist, denne gangen hadde jeg nemlig underkjole under.

Da jeg var i permisjon med minsten her, så hadde jeg en meget varm sommerdag vært hos en venninne. Etter endt besøk så skulle jeg hente storesøster i barnehagen.

Det var kokende varmt i bilen, og jeg svettet som bare det. Hadde på meg en lys bukse, og når jeg går ut av bilen ved barnehagen, så kjenner jeg at buksa sitter litt ekkelt i skrittet og over baken. Den hang nærmest fast kjentes det ut som.

Jeg tar heldigvis en titt på meg selv, og oppdager til min store skrekk at buksen er våt i skrittet og nedover lårene, og jeg ser kjenner det samme bak. Og dette vises _veldig_ godt. Dette var da pga svette. Jeg hadde ikke tisset på meg

Heldigvis hadde jeg en hakke liggende i bilen, så jeg knyter den rundt livet, slik at den dekker baken, og så lar jeg ermene henge slik at de skjuler den våte flekken foran.

Jeg tenker med gru på om jeg ikke hadde oppdaget det... Hører ungeflokken for meg: "seeeee, hu har tissa på seg"

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.