Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-11, 10:14   #21
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe eller hvilket merke, god vinterbukse til gutt 146-152?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva koster en univern dress? Er de foret? Vanntett?

Jeg betalt kr 800,- for den jeg kjøpte til største tulla på slutten av forrige vinter. Den er foret som en vinterdress med ganske glatt for sånn at den er lett å ta av og på. Den har også belte i livet, noe tulla mi likte veldig godt, men det trenger en jo ikke å ha på om en ikke vil. Hun badet i snøslaps uten å bli våt i alle fall men vet ikke vannsøylen på den. Jeg ser på den som vanntett i vår bruk i alle fall. Og når du ligger på isen på skøyter og i snøen i slalombakken så ville jeg tro at vi har testet den skikkelig. Mulig Felleskjøpet også har Univern dresser, det er jeg litt usikker på. Vi måtte ha en som var slitesterk, for største tulla mi sliter ut Reimatec og liknende på et blunk på knærne. Det gjør hun ikke med denne.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 22:24   #22
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Vi hadde faktisk fra Sportsmann ifjor, todelt skisett, og det tror jeg holder i år også. Så flere av kameratene hans hadde det samme. Ikke slitt, holdt seg god og varm og han var aldri våt. Men vi hadde jo ikke akkurat noe våt vinter ifjor på østlandet... Men overrasket over holdbarheten, han gikk da i 6. klasse..

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 22:31   #23
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har veldig god erfaring med Skogstad. Den tåler mye og er ofte på tilbud.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05.