|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
maler
|
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?Jeg er tilbøyelig til å svare alt annet enn janus, de er veldig vide. Devold og pierre robert tenker jeg.
![]() |
#22 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?Janus er ekstremslafsete. Har aldri hatt noen andre som passer smale tynne barn så godt som By-Torinn, altså. I tillegg ser de nye ut etter en hel vinter med vask. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?
Jøss. Jeg har faktisk ikke opplved det, bortsett fra et par knær som ble slitt etter en vintersesong krabbende innendørs i barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?Troll er også veldig god kvalitet, men de går bare opp til 128 tror jeg. Der kan faktisk lillebror arve noe av eldste pga kvaliteten.
![]() |
#25 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?Vi har heller ikke hatt trøbbel med Pierre Robert-ull. Vi har hatt trøyer, longs og buffer.
![]() |
![]() |
#26 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?Jeg har endel ull fra Pierre Robert selv også, trøyer og strømpebukser og lange strømper, men kommer ikke til å kjøpe mer. Spesielt strømpene har raknet veldig mye, jeg vet ikke hva jeg gjør galt, for annet ulltøy blir ikke sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?Hm. Vi vasker det til og med på 40 graders kulørtvask med vanlig vaskemiddel. :villoggal: |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?
Du vet at det ullprogrammet har innebygde strikkepinner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?Jeg synes også Pierre Robert fort får småhull, i allefalls ammenlignet med Truls og Trine (heter det det tro?) fra Sperkjøp.
![]() |
#31 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?Brukte mye Tom og Trine da ungene var små. Det ble ihvert fall slitt. Særlig det lyse tøyet, av en eller annen grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?Jeg har bare brukt det på større barn.
![]() |
#33 |
maler
|
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?Vi har en del pierre robert på 3. året og har ikke antydning til hull i dem. Janus raknet faktisk mye mer, men det ble også hardere brukt over flere år.
![]() |
#34 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?Vi har også mengder med Pierre Robert. En del av det ble kjøpt til storesøster og brukes nå tredje sesong av småsøstrene. Vi har ikke opplevd hull annet enn i en longs som en av trolljentene KLIPPET hull i. Det holder seg flott. Jeg har en del Pierre Robert ull selv også og er godt fornøyd. Jeg har også noen trøyer fra Devold og liker de godt også, men de holder seg ikke like bra i fasong som Pierre Robert gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?Vi bruker mye Pierre Roberte og har ikke opplev å få hull unntatt på knærne til en longs som var mye brukt. Super passform til smale barn, vi bruker str 146/152 til han som er litt over 1,40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Ulltrøye til lang, smal gutt?Devold og Helly Hansen! Helly Hansen settet holder seg veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|