Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-11, 13:20   #11
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Nei, det har ikke vært automatikk i det tidligere. Reservasjonene er greie, det er veldig kjekt å kunne styre hva man vil ha opp i hjem feeden. Men i den rullemenyen som ligger på siden av feeden, den som oppdaterer seg hver gang noen gjør noe, (helt til høyre) der popper det opp ting og tang. Jeg hadde plutselig tilgang til ganske personlige bilder til noen jeg har felles venn med, og jeg vet veldig godt at dette ikke er bilder hun hadde tenkt å dele med meg i alle fall. Grunnen til at jeg fikk tilgang? Fordi vår felles venn hadde kommentert bildet... Det er ikke greit for meg.

Det kan godt være du kunne ha sett bildene før også, bare at den ikke kom opp i feeden? Det har lenge vært sånn at dersom albumeieren ikke har satt begrensninger på akkurat det albumet, men kun har en felles begrensning på hvem som får se bildenene man legger ut, så vil venner av venner som kommenterer bilder se bildene. Det er ikke bare sånn at nå er bare disse kommentarene mer synlige/tilgjengelige for andre?

LaBanga er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.