Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har du en misforstått sangtekst?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-11, 22:14   #101
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en misforstått sangtekst?

Å, den serien. Har ikke lagt merke til hva de sier, men må vel gjøre det nå, hehe.

Gammel 19-09-11, 22:14   #102
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Mulig jeg er den eneste som NYLIG fant ut at Depeche Mode synger "Reach out and touch face"? Jaja, de tar vel på fjeset til'n Jesus, da, har jeg tenkt. Inntil jeg på en joggetur så lysert og innså at det er Faith.

Gammel 19-09-11, 22:15   #103
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg brukte for øvring å synge Kjære Gud, jeg har det godt, takk for Anton jeg har fått, for jeg fikk jo Donald-blad hver tirsdag og der var det jo historier om Fetter Anton.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 22:15   #104
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller tek eg frykteleg feil no? Youtube er ikke enig med meg ang. intro.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 22:16   #105
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg ba alltid kveldsbønn med mamman min, nå lukker seg mitt øye, du fader i det høye.
i varetrekk meg ta (i varetekt meg ta)
Jeg syntes alltid det var så rart at jeg skulle i varetrekk

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 22:16   #106
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Vå 4-åring synger ivrig med på Mors lille Ole. Teksten er slik: Da kommer mor da er leken forbi, bjørnen han rusler til nærmeste li.... Han synger: ...bjørnen han ruslet til nærmeste liv...

Gammel 19-09-11, 22:26   #107
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Flukten fra Dyreskogen:

Eller tek eg frykteleg feil no? Youtube er ikke enig med meg ang. intro.

Tror du blander, ja. Det er ikke Flukten fra Dyreskogen, men ikke søren om jeg husker hva den riktige heter.

Gammel 19-09-11, 22:30   #108
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ugleskogen!

Gammel 19-09-11, 22:42   #109
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Åh, den våget jeg ikke nevne, men jeg er ikke den eneste, altså?
Og den dagen jeg faktisk hørte skikkelig på teksta var jeg ute og kjørte bil, gravid, og begynte å hulkegråte så jeg vurderte å stoppe bilen.

Jeg tror ikke jeg var gravid, men jeg ble veldig tårevåt når jeg skjønte det jeg og.

Gammel 19-09-11, 22:55   #110
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, den jeg har kranglet mest om oppigjennom, må være Nightrain.
Irriterte meg lettere lilla over alle som trodde sangen handlet om nattoget!

Gammel 19-09-11, 22:58   #111
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke en spesiell strofe av teksten som ble misforstått, men eksen min ble skikkelig sur på meg når jeg forklarte henne at "Leader of the pack" ikke akkurat er en partylåt, og hva den egentlig handlet om.
Ødela hele sangen, visstnok.

Gammel 19-09-11, 23:30   #112
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Nå kom jeg på at jeg i mange år trodde at sangen gikk " One more reagge for the go, gotta give it to you before you go"

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 00:31   #113
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Sv: Har du en misforstått sangtekst?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Ikke en spesiell strofe av teksten som ble misforstått, men eksen min ble skikkelig sur på meg når jeg forklarte henne at "Leader of the pack" ikke akkurat er en partylåt, og hva den egentlig handlet om.
Ødela hele sangen, visstnok.

Ja, det er skikkelig kjipt når teksten kommer i veien for sanger på den måten, altså!

Gammel 20-09-11, 08:47   #114
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Men det er jo ikke feil da, bare veldig gammeldags.

Bildet ble ikke med.

Det blir nemlig feil om du ser deg for ham med en sagbukk og en vedski og en sag. Slik jeg gjorde....

Et ord kan ha to betydninger..

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 11:12   #115
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Minstejenta sang, der det skal være, " å barna de roper ohhh yeh", "barnehageromper ohhh yeh"

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 12:06   #116
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Venninnen min likte godt den gamle sclageren til Paul Young, "Every time you go away" og jodlet fornøyd "Every time you go away, you take a piece of meat with you"... Det skal være "You take a piece of me with you".

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 12:12   #117
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Venninnen min likte godt den gamle sclageren til Paul Young, "Every time you go away" og jodlet fornøyd "Every time you go away, you take a piece of meat with you"... Det skal være "You take a piece of me with you".

Håper han tok med en kjøttbleie også.

Gammel 20-09-11, 17:39   #118
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Flukten fra Dyreskogen:

Neineinei! Uglefaen er i en annen skogsserie, tror den heter uglefar eller nøtteskogen eller noe sånt.

Gammel 20-09-11, 17:41   #119
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Tror du blander, ja. Det er ikke Flukten fra Dyreskogen, men ikke søren om jeg husker hva den riktige heter.

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Ugleskogen!

Ja, se der.

Gammel 23-09-11, 02:11   #120
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Humrer...

Jeg pleide å synge: You better stop before you tell me all about it = tear me all appart... (Sam Brown - Stop)

Har også fått høre at jeg som åtteåring hadde min egen versjon av "You're the one that I want" (Grease): Ju-le wammala-wa .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.