Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Forbanna debattanter

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-11, 21:02   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbanna debattanter

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hjelpe meg. Carl I er intervjuet a VG og tar selvsagt frem martyrminen. "Denne saken er blitt så stor fordi det handler om FrP", sier han. Hjelpe meg, den mannen er en løs kanon. Han omtaler dette som et "lite, etisk glipp".
Jeg er usikker på hva jeg synes om at denne politikeren er havnet i gapestokk og blir eksponert med buksene nede for hele folket. Det er utrolig tøft å havne i medienes søkelys på den måten, og jeg er slett ikke sikker på om jeg synes det er greit at han eksponeres med fullt navn. Men jeg er ikke forundret over hvilket parti han tilhører, nei. Og jeg er ikke enig med Carl I. at alle partiene er fulle av folk som fyllekjører, ligger med mindreårige og kjøper sex, men at det bare blir interessant å skrive om det når det er noen fra FrP som blir tatt med buksene nede.

Vel, blir han ordføreren i Gudbransdalen som har misbrukt en mindreårig over flere år hengt ut med navn og bilde?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.