Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Dere som har både iPad og PC/Mac

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-11, 12:36   #21
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Dere som har både iPad og PC/Mac

Etter vi fikk ipaden har pcen støvet helt ned pcen blir bare dratt frem til nettbank og når jeg legger inn bilder, dvs noen ganger i mnd. Ipaden er genial å ligge å surfe på i sofaen, sengen, kjøkkenet osv

Gammel 22-09-11, 12:45   #22
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Etter at jeg investerte i iPad så har laptopen kun blitt brukt til fotobehandling. Alt annet gjør jeg på iPaden.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 14:12   #23
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Bruker definitivt mest min lille MacBook Air. iPaden er kun et supplement, og brukes mest til spilling.

Det samme gjør jeg. iPaden blir brukt til surfing når jeg er på reise.

Gammel 22-09-11, 14:38   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker iPad-en mindre privat enn jeg hadde forventet. Vi har en iMac stående på kjøkkenet, og jeg foretrekker den.

Men jeg bruker iPad en del i jobbsammenheng, da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 15:06   #25
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Surfer på iPad, blogger, bildebehandler, skriver lange dokumenter etc på pc. Utfyller hverandre. Om jeg bare skulle hatt en måtte det bli pc. *bloggavhengig*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.