Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har du en misforstått sangtekst?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-11, 21:04   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en misforstått sangtekst?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

"Du grønne, glitrende tre", er det vel den heter.

Hvor i all verden kommer Jonatan inn? :synger sangen i hodet:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:05   #2
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvor i all verden kommer Jonatan inn? :synger sangen i hodet:

Googla, og han kommer i vers 2.
Men jeg lærte aldri så mye av sangen, så har aldri sunget den feil.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:09   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Min eldste datter sang om Tornerose når hun var liten:

"Så kom den onde feber inn, feber inn, feber inn." - ja det er også en grunn til å sove i 100 år.

Gammel 19-09-11, 21:13   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

"Så kom den onde feber inn, feber inn, feber inn."

Mens jeg trodde det var "den onde Federin".

Jeg brukte for øvring å synge Kjære Gud, jeg har det godt, takk for Anton jeg har fått, for jeg fikk jo Donald-blad hver tirsdag og der var det jo historier om Fetter Anton.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:15   #5
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg brukte for øvring å synge Kjære Gud, jeg har det godt, takk for Anton jeg har fått, for jeg fikk jo Donald-blad hver tirsdag og der var det jo historier om Fetter Anton.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:58   #6
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke en spesiell strofe av teksten som ble misforstått, men eksen min ble skikkelig sur på meg når jeg forklarte henne at "Leader of the pack" ikke akkurat er en partylåt, og hva den egentlig handlet om.
Ødela hele sangen, visstnok.

Gammel 19-09-11, 23:31   #7
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Sv: Har du en misforstått sangtekst?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Ikke en spesiell strofe av teksten som ble misforstått, men eksen min ble skikkelig sur på meg når jeg forklarte henne at "Leader of the pack" ikke akkurat er en partylåt, og hva den egentlig handlet om.
Ødela hele sangen, visstnok.

Ja, det er skikkelig kjipt når teksten kommer i veien for sanger på den måten, altså!

Gammel 21-01-12, 11:21   #8
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tok en del år før jeg forsto at Eagles sang: Desperado, why don't you come to your sences. Og ikke Desperado, why don't you come to Los Angeles, som jeg har sunget.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.