Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lesestoff på do?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-11, 23:50   #41
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesestoff på do?

Hvorfor skal man presse så fælt?
Og hvorfor slapper man ikke heller av i sofaen?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:50   #42
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

hemoroider av å lese på do? come on

Joda - det er helt sant. Om man sitter og presser lenge med hard mage kan dette føre til hemorider.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:51   #43
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes ikke lesestoff på vårt do. Som ikke er do alene, men dusj og vask og alt det der. Jeg foretrekker å lese med annet enn en ring under rumpa.

Gammel 17-09-11, 23:52   #44
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her ligger Skikk og Bank på do. :bankdame:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:54   #45
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en kurv med ymse blader - mest tegneserier av ulikt slag i, så man har noe å underholde seg med, mens man er på trykkeriet.

Gammel 17-09-11, 23:56   #46
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Joda - det er helt sant. Om man sitter og presser lenge med hard mage kan dette føre til hemorider.

joa, det vet jeg jo. men pressingen og lesingen er jo helt urelatert. jeg sitter ofte litt lenger bare for å få ro, eller for å dobbeltisse. og om jeg er hard i magen og må presse mye, hjelper det jo ikke mot hemoroidene om jeg lar vær å lese mens jeg presser.

Gammel 17-09-11, 23:58   #47
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

joa, det vet jeg jo. men pressingen og lesingen er jo helt urelatert. jeg sitter ofte litt lenger bare for å få ro, eller for å dobbeltisse. og om jeg er hard i magen og må presse mye, hjelper det jo ikke mot hemoroidene om jeg lar vær å lese mens jeg presser.

Poeng!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 00:00   #48
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Her er det lesestoff på do ja. Stort sett Donaldblader på doen nede, og bilblader på den oppe.

Jeg leser ikke så mye der. Spiller heller angry birds

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 00:09   #49
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Ligger gjerne noe reklame og slenger. Selv er jeg aldri lenge nok på do til at det blir tid til lesing.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 00:11   #50
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har akkurat flyttet og bygger opp et lite utvalg med blader. Har foreløpig Megafon og to Illustrert Vitenskap, hadde tenkt å kjøpe inn et Donaldblad også.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 00:14   #51
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Værdama: Du har helt rett i at det ikke er bra å sitte for lenge og presse, dette kan føre til hemorider. Men det er da likevel ikke skadelig å lese på do? Man kan da fint sitte der og slappe av uten å sitte i pressemodus i 20 minutter?

Når man sitter slik legges det et veldig trykk på endetarmen. Slik at selv om man ikke presser så er det ikke bra. Det anbefales derfor å ta på seg tøyet og sette seg på dolokket om man må lese mer enn det strengt tatt er nødvendig å sitte der.

Gammel 18-09-11, 00:15   #52
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storesøster og jeg leser på do og har hver vår bok liggende der på hyllen. Ellers er der noen små bøker og tegneserier til gjester som kan være interessert i å ha noe å lese på.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 00:16   #53
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Google lese på do og trykk på linken fra nrk.

Gammel 18-09-11, 00:20   #54
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg bur saman med ein med mageproblemer, så me har eit assortert utvalg på do. Pluss litt ekstra for gjester. No ligg det båtmagasin, clas olson- katalog, rom 123, cosmopolitan, HV- magasinet + ei bok som tilhører samboer. Ja, og så har lillesøster Pondus der.

Gammel 18-09-11, 00:23   #55
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

På do hos oss er det Pondusblader.
De trenger å byttes ut for jeg har lest de flere ganger.

Gammel 18-09-11, 02:30   #56
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

I blandt reklamen om orker se igjennom den før den kastes i papirdunken.

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 09:46   #57
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Værdama: Du har helt rett i at det ikke er bra å sitte for lenge og presse, dette kan føre til hemorider. Men det er da likevel ikke skadelig å lese på do? Man kan da fint sitte der og slappe av uten å sitte i pressemodus i 20 minutter?

jeg sitter ikke og leser på do i 20 min heller, mer 3-4.

Gammel 18-09-11, 10:04   #58
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Når man sitter slik legges det et veldig trykk på endetarmen. Slik at selv om man ikke presser så er det ikke bra. Det anbefales derfor å ta på seg tøyet og sette seg på dolokket om man må lese mer enn det strengt tatt er nødvendig å sitte der.

Det er sjelden jeg tyr til ordet hysteri, men her frister det veldig. Er det skadelig å sitte, altså? Bør man stå i sofaen? Om jeg sitter 4-5 minutter på do og presser er det vel fordi det er en grunn til det, å ta på seg klærne og sette seg på dolokket før eh, sakene kommer, er så uaktuelt som det kan bli, og lesingen forlenger ikke akkurat den prosessen. Å lese ut siden etter at man har gjort sitt fornødige, betyr at man bare sitter der, og om det å sitte der legger et så forferdelig press på endetarmen, kan de få minuttene neppe gjøre skade uansett.

Gammel 18-09-11, 10:07   #59
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Utdanning er det eneste som av og til kan bli med meg.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 10:19   #60
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Det er sjelden jeg tyr til ordet hysteri, men her frister det veldig. Er det skadelig å sitte, altså? Bør man stå i sofaen? Om jeg sitter 4-5 minutter på do og presser er det vel fordi det er en grunn til det, å ta på seg klærne og sette seg på dolokket før eh, sakene kommer, er så uaktuelt som det kan bli, og lesingen forlenger ikke akkurat den prosessen. Å lese ut siden etter at man har gjort sitt fornødige, betyr at man bare sitter der, og om det å sitte der legger et så forferdelig press på endetarmen, kan de få minuttene neppe gjøre skade uansett.

Man får ikke samme presset om man sitter i sofaen.
Dere gjør som dere vil, men jeg for min egen del gjør hva jeg kan for å unngå hemoroider. For noe så vondt. Er på linje med tannverk. Så jeg følger legenes råd uten å blunke her.
Har man hatt det før er det lett å få det igjen. Derfor bør man være enda mer forsiktig enn dem som ikke har hatt det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.