Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-11, 15:20   #141
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Aerosmith? Jeg hadde i alle fall kommet, det er jo en begynnelse.

Jeg hadde blitt med! Favorittbandet mitt! Og jeg tipper vi ikke hadde vært alene der.

Gammel 15-09-11, 15:25   #142
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da noterer jeg "2" på Aerosmith.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 15:31   #143
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vind, her.

Jeg kunne tenkt meg Green Day, og U2, Muse og Kings of Leon, og REM.

Enig.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 15:34   #144
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil ha Cowboy Junkies

Gammel 15-09-11, 17:29   #145
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Jeg hadde blitt med! Favorittbandet mitt! Og jeg tipper vi ikke hadde vært alene der.

Jeg hadde ikke hatt noe imot å møte bandet heller jeg. Niåringen syntes det var så rart at jeg plutselig så på American Idol da Steven Tyler var dommer.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 18:18   #146
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ville Blacked Eyed Peas fungere?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 18:29   #147
Slettet bruker
Passiv

Standard

Mesteparten av forslagene her som ikke er fra geriatrien fyller neppe noe Valle. Det skal nok til U2 eller Beatles eller noe sånt. Eller kanskje Kaizers.

Forøvrig kan jeg glise fornøyd over å kunne si at jeg foretrakk Pearl Jam på liten scene siden jeg var en av de som så både dem og resten av bandene den vinteren vi fløy i kjellern på Chateau Neuf.

Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 19:14   #148
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Aerosmith hadde jeg også , uansett hvor de hadde spilt.

Gammel 15-09-11, 19:18   #149
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beatles, Amy Winehouse, Jimmy Henrix og Michael Jackson kunne i allefall klart det.

Ellers vil jeg, ut fra egen musikksmak, si Depeche Mode.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 19:24   #150
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Simple Minds, men de spiller kanskje ikke lenger.

Gammel 15-09-11, 19:32   #151
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Simple Minds, men de spiller kanskje ikke lenger.

Jovisst spiller de, men de er nok ikke i nærheten av å kunne fylle TA. Honoraret de tar tilsier mellomstore internasjonale festivaler eller ca 10 000 kapasitet.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 19:49   #152
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jovisst spiller de, men de er nok ikke i nærheten av å kunne fylle TA. Honoraret de tar tilsier mellomstore internasjonale festivaler eller ca 10 000 kapasitet.

Duh, vi snakker ikke om TA her! :viktig!!!: Valle Hovin!

Ja, Simple Minds er type Spektrum.

Gammel 15-09-11, 19:54   #153
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Duh, vi snakker ikke om TA her! :viktig!!!: Valle Hovin!

Ja, Simple Minds er type Spektrum.

Himmel og hav, jeg tok feil, men vi snakker 40 000 kapasitet, jah?

Gammel 15-09-11, 19:56   #154
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Himmel og hav, jeg tok feil, men vi snakker 40 000 kapasitet, jah?

Jepp, TA har... 23 000?

Gammel 15-09-11, 20:00   #155
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jepp, TA har... 23 000?

Okei. Det er ikke så lett for oss fra grisgrendte strøk å holde rede på alle arenaene deres.

Gammel 15-09-11, 20:05   #156
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Okei. Det er ikke så lett for oss fra grisgrendte strøk å holde rede på alle arenaene deres.

Gammel 15-09-11, 20:06   #157
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Bislett da? Eller får ikke høylytte konserter spilles der?

Gammel 15-09-11, 20:09   #158
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Bislett har vel noenlunde samme kapasitet som TA, (hvis jeg ikke er helt på tur nå? ), og det er selvfølgelig et noe vanskeligere nabolag i forhold til å arrangere konserter, men det er tross alt ikke naboene som bestemmer, det er det bydelsoverlegen som gjør.

Derimot er det en ufattelig klønete arena å bruke.

Gammel 15-09-11, 20:21   #159
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Green Day, Springsteen.

Jeg har vært på konsert med Green Day i Spektrum, det var ikke halvfullt engang, det var en rimelig trist greie. Det er mange år siden da, kanskje de trekker fler folk nå?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:29   #160
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis TA=Telenor Arena, så fraråder jeg den plassen som konsert arena!
Green Day spilte for fullsatt Ullevål for to år siden

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.