Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er bokhyller på tur ut?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-11, 10:59   #33
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er bokhyller på tur ut?

Hvis jeg i det hele tatt lever om 40 år, og (enda mindre sannsynlig) fortsatt bor hjemme hos meg selv, kommer jeg til å ha bokhyller.
I de kommer det til å stå en masse bøker, en masse cd-plater og, sist men ikke minst, en haug med vinyl! (Store svarte cder som junioretten hjemme kalte det når hun var mindre)
Jeg er en nerd, har hatt data som hobby siden C64 og jobber med det til daglig, men jeg foretrekker både musikk og lesestoff på fysiske medier.
Selvfølgelig har jeg digital musikk, men det er rippet fra cdene jeg har kjøpt, i FLAC, og brukes ikke når jeg virkelig skal lytte, da er det cd eller vinyl.
Har lest bøker digitalt, men foretrekker fysiske bøker der også, ser ikke for meg at noe av dette kommer til å endre seg

Så ja, kommer til å være en sær gamling, med en haug med utdatert analogt møl

Edit: Og så synes jeg hyller fulle av bøker er fint!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.