Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-11, 23:06   #121
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Aerosmith

Skulle til å si det. Så dem live i Hyde Park, og det var magisk

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 23:07   #122
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Apropos dinosaur. Turnerer Rolling Stones enda?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 23:07   #123
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var her sist i 2007.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 23:07   #124
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Apropos dinosaur. Turnerer Rolling Stones enda?

Seff. Farewell tour XI.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 23:11   #125
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel bare de som er dau som slutter å turnere.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 23:14   #126
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Macca er ikke dumt, altså. Macca og Stevie Wonder. Sånn apropos dinosaurer.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 23:16   #127
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

McCartney er nygift, og må vel derfor turnere for å spare penger til ny skilsmisse. Men Wonder? Halvfullt Vikingskip, så vidt jeg husker. (Yeah, sure! )

Det er jo supermange jeg gjerne ville sett, men det er jammen ikke mange jeg tror hadde solgt 40 tusen.

Gammel 14-09-11, 23:48   #128
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men atte, jeg bare lurer. Ville Foo fighters, Aeorosmith eller Pearl Jam virkelig fylt Valle Hovin? 40000 liksom?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 23:53   #129
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Men atte, jeg bare lurer. Ville Foo fighters, Aeorosmith eller Pearl Jam virkelig fylt Valle Hovin? 40000 liksom?

JEG hadde ihvertfall vært der Men, jeg tror ihvertfall Aerosmith hadde klart det. Maverick - er det en mulighet?? Har du en påvirkningskraft?

Gammel 14-09-11, 23:56   #130
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg Bowie, men det er mulig det ikke er 40000 andre som gjør det samme.

Gammel 15-09-11, 00:05   #131
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foo Fighters fylte jo nettopp Telenor Arena med 23000 lett som en plett, men det er et godt stykke til 40 derfra.

- No. 4 -
Gammel 15-09-11, 00:16   #132
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når Rihanna fyller Koengen i Bergen 2 dager på rad må hun vel funke i Oslo også?

Ellers, så tenker jeg noe country. Gamlisa liker konsert.

Jeg var på Stones på Valle Hovin seint på 80-tallet, tror jeg. Fullt hus og ekstrakonsert dagen etter. Men de er kanskje litt falmet?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 01:04   #133
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Njaei. Vet ikke. Jeg tror kanskje Foo. Det vil si, ikke nå som de nettopp har vært her, men om de hadde blitt booket til Valle i begynnelsen av juni - kanskje. Aerosmith - kanskje. Men det må være et rockeband som har både gamle og unge fans, eller en artist i Springsteen/Madonna-størrelsesordenen.

Gammel 15-09-11, 01:34   #134
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Foo på Valle Hovin hadde vært så jævla kult.

Pearl Jam , men jeg har mine tvil om at de ville solgt ut.

Red Hot hadde også vært knall, men aldri om de hadde solgt ut.

Live, hadde heller ikke hatt sjans å fylle, men hadde vært litt kult.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 02:55   #135
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Jeg kunne tenkt meg Green Day, og U2, Muse og Kings of Leon, og REM.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 04:10   #136
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Metallica?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 11:57   #137
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Når Rihanna fyller Koengen i Bergen 2 dager på rad må hun vel funke i Oslo også?

Ellers, så tenker jeg noe country. Gamlisa liker konsert.

Jeg var på Stones på Valle Hovin seint på 80-tallet, tror jeg. Fullt hus og ekstrakonsert dagen etter. Men de er kanskje litt falmet?

Jeg er ikke helt sikker. Jeg tror hun kunne fylt Telenor Arena en gang, og kanskje to, men det er generelt færre som vil på stadionkonserter. Med god grunn.

Bill.mrk. Møkkalyd, null sikt, pissregn og betongdekke.

- No. 4 -
Gammel 15-09-11, 12:00   #138
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er ikke helt sikker. Jeg tror hun kunne fylt Telenor Arena en gang, og kanskje to, men det er generelt færre som vil på stadionkonserter. Med god grunn.

Bill.mrk. Møkkalyd, null sikt, pissregn og betongdekke.

Men åh, så deilig å bygge scene!

Gammel 15-09-11, 13:04   #139
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så Stones i -99, konserten var på langt nær utsolgt.
Av fordums storheter, så nytter det liksom ikke å grave opp Freddy Mercury eller Kurt Cobain og gjenopplive Queen og Nirvana, men de tror jeg hadde solgt ut.

Av nålevende band, så har jeg tro på Madonna, U2, Metallica, Bruce Springsteen (duh...), Iron Maiden, Aerosmith og kaaaanskje Bon Jovi

Gammel 15-09-11, 13:15   #140
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Green Day, Springsteen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.