|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#124 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?
Seff. Farewell tour XI.
|
|
|
#126 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Macca er ikke dumt, altså. Macca og Stevie Wonder. Sånn apropos dinosaurer.
|
|
|
#127 |
|
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?McCartney er nygift, og må vel derfor turnere for å spare penger til ny skilsmisse. Men Wonder? Halvfullt Vikingskip, så vidt jeg husker. (Yeah, sure! |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Borte
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Men atte, jeg bare lurer. Ville Foo fighters, Aeorosmith eller Pearl Jam virkelig fylt Valle Hovin? 40000 liksom?
|
|
|
#129 |
|
~~~~~~~
|
JEG hadde ihvertfall vært der
|
|
|
#130 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Jeg ønsker meg Bowie, men det er mulig det ikke er 40000 andre som gjør det samme.
|
|
|
#131 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Foo Fighters fylte jo nettopp Telenor Arena med 23000 lett som en plett, men det er et godt stykke til 40 derfra.
|
|
|
#132 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Når Rihanna fyller Koengen i Bergen 2 dager på rad må hun vel funke i Oslo også? |
|
|
|
|
|
#133 |
|
|
Njaei. Vet ikke. Jeg tror kanskje Foo. Det vil si, ikke nå som de nettopp har vært her, men om de hadde blitt booket til Valle i begynnelsen av juni - kanskje. Aerosmith - kanskje. Men det må være et rockeband som har både gamle og unge fans, eller en artist i Springsteen/Madonna-størrelsesordenen. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
awesom
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Foo på Valle Hovin hadde vært så jævla kult.
|
|
|
#135 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Jeg kunne tenkt meg Green Day, og U2, Muse og Kings of Leon, og REM. |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Metallica?
|
|
|
#137 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Jeg er ikke helt sikker. Jeg tror hun kunne fylt Telenor Arena en gang, og kanskje to, men det er generelt færre som vil på stadionkonserter. Med god grunn.
|
|
|
#138 |
|
|
Men åh, så deilig å bygge scene! |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Jeg så Stones i -99, konserten var på langt nær utsolgt.
|
|
|
|
#140 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Green Day, Springsteen. |
|
|
|
![]() |
|
|