|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Glad
|
Sv: Charternovise trenger tips!Steinstrender over alt ja. Perfekt for voksne og litt eldre barn. Vi dro i august og det var varmt og godt både i luft og vann.
|
|
|
#83 |
|
Glad
|
Sv: Charternovise trenger tips!
Aner ikke, tror ikke det. Hotellet vi skal på har blitt anbefalt oss av flere, så vi satser på at det duger med eller uten bamseklubb.
|
|
|
#84 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vet ikke noe om bar sopp egg, men de har klattrestativ og leketing i skyggen og det ligger veldig bra til i forhold til stranden og strandpromenaden inn til Alcudia havn. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Erfaren nok
|
Bar sopp egg?
|
|
|
#88 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Charternovise trenger tips!Jeg tenker det er essensielt at Hannah får bade når dere først skal på "sydenferie"? Jeg aner ikke noe om Croatia, men om det ikke er varme i sjøen på den tiden, må dere passe på at dere har tilgang til oppvarmet basseng. En vinter vi var på Tenerife var det for kaldt i sjøen og vi hadde ikke oppvarmet basseng. Skikkelig nedtur for badeglade barn ...
|
|
|
#90 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ettersom jeg skjønner så er du og kanskje flere? ikke så glad i heten som det ofte er i "syden".
|
|
|
|
#91 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Charternovise trenger tips!Vi var også 14 dager i (litt sør for) Fuengirola i juli, og jeg tror temperatueren lå på 25-30 grader, noe som er nok for oss. Vi bestilte fly med Ryanair, leilighet på booking.com og leiebil fra et annet selskap og hele gildet kom på ca 25 000,- for 6 personer i 14 dager. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Charternovise trenger tips!Når legger Norwegian ut vårbilletter da tro?
|
|
|
#93 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Charternovise trenger tips!Vi var i Calahonda, et par mil sør for Fuengirola, 2 uker helt i slutten av juni. Vi hadde egentlig en del overskyet vær halve dager, men hadde hele tiden rundt 30 grader og mer enn varmt nok både på land og i vannet og jeg er veldig glad i ordentlig sydenvarme og syntes dette var veldig deilig. Vi betalte ca. 34 000,- totalt for 4 voksne og 4 barn med fly tur/retur, diger leiebil (med plass til alle + bagasje) i 2 uker og 2 store leiligheter i 2 uker på et anlegg. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Står på egne ben
Det venter jeg spent på at de gjør, men tror ikke det er før i slutten av september/begynnelsen av oktober. Men SAS la plutselig ut sommerbillettene mye tidligere i år enn tidligere, så kanskje Norwegian gjør det plutselig også. Det er bare å følge med. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Norwegian legger vel ut billettene 9 måneder før, tror jeg.
|
|
|
|
#96 |
|
I farta!!
|
Sv: Charternovise trenger tips!Vi har leid denne leiligheten på Alcudia på Mallorca. Rett bak Sunwing senteret. 2 uker i slutten av juni for 14 000 kr. Bestilte fly via ticket.no (fant på Finn.no) til 8600 kr for alle oss fem. Totalt 22.600.
|
|
|
#97 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Charternovise trenger tips!I går spurte snuppa om jeg husket det badelandet vi var på i Sverige en gang, og det var dyrt? Dyrere enn syden?
|
|
|
#98 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Charternovise trenger tips!Følger med litt her jeg, vurderer nemlig også sydentur med barn neste år, i juni. Men vurderer også kjærestetur uten barn.. |
|
|
|
![]() |
|
|