|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#64 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Coldplay?
|
|
|
#65 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?New kids on the block!
|
|
|
#66 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Robbie Williams
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 14-09-11 kl 17:50. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Beyoncé. How could I forget.
|
|
|
#68 |
|
can-jur
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Guns`n roses har gjort Valle Hovin :var der
|
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Gidder ikke lese hele tråden, men: Elton John.
|
|
|
#70 |
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Ja, også kommer jeg dit Muse spiller, samma hvor bare det er sør for Trondheim.
|
|
|
#73 |
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Jeg kommer på Foo også.
|
|
|
#76 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Jeg kommer om Placebo og/eller Faith No More kommer! Fortsatt litt fornærma over at det ikke passet med The Smashing Pumpkins i høst. Men jeg har sett dem før, så da så. Og nå var vel ikke dette en ønsketråd.
|
|
|
#77 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Muse, Foo, Coldplay, P!nk, Faith no more, Pearl Jam, Smashing. Åh! Åh! Kings of Leon!
|
|
|
#79 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvilke artister/band tror du hadde kunnet gjort en stadionkonsert?Jeg kunne godt tenke meg både U2, Bruce og selvsagt MEtallica igjen, ja og Maiden da.
|
![]() |
|
|