Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å velge støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hjelp meg å velge støvletter :-)
U.S.POLO høye sorte 9 7,89%
ART høye sorte 34 29,82%
CLARKS høye sorte 23 20,18%
U.S.POLO lave sorte 0 0%
SIXTYSEVEN høye sorte 49 42,98%
TOMMY HILFIGER høye beige/brune 16 14,04%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-11, 11:14   #21
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Gratulere med det helt klart beste valget! Jeg venter spent på mine også, blir morsomt å se om skoa faller i smak hos oss begge.

Takk . Har du bestilt de også ? Ja, det blir spennende å se om de faller i smak og om de er gode på foten. Pleier alltid å ende opp med klassiske støvletter, så det var nok derfor jeg ikke klarte å "legge vekk" disse, lyst på noe annet for en gangs skyld

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 12:48   #22
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Takk . Har du bestilt de også ? Ja, det blir spennende å se om de faller i smak og om de er gode på foten. Pleier alltid å ende opp med klassiske støvletter, så det var nok derfor jeg ikke klarte å "legge vekk" disse, lyst på noe annet for en gangs skyld

Jepp har bestilt samme modell, falt pladask for de når jeg så de på Art sine nettsider. Der kan du se dem i mange farger. Brandos tilbyr bare den sorte varianten dog.

Gammel 08-09-11, 15:19   #23
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Jeg likte sixtyseven best

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 15:22   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg likte de fra ART

men er de noe gode å gå i?:har aldri prøvd annet en et par fra ART med kjæmpe hel,selges ikke art her så:/:

Gammel 08-09-11, 15:26   #25
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

jeg har flere par fra ART og syns de er kjempegode å gå i !

Gammel 08-09-11, 15:35   #26
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Oh kanskje jeg må bestille de. Som trøste sko. Bilen min er kaputt så er deppa

Gammel 08-09-11, 15:36   #27
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Oh kanskje jeg må bestille de. Som trøste sko. Bilen min er kaputt så er deppa

Er ikke det god nok unnskyldning da? Du må jo ha godt og fint skotøy når bena må brukes mer

Gammel 08-09-11, 21:04   #28
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Likte nr 5, er også litt kjedelig av meg

Gammel 08-09-11, 21:18   #29
Snekker Andersen
Venter på jula

Snekker Andersen sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Snekker Andersen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nummer 5, uten tvil.

Snekker Andersen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 22:11   #30
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

jeg har flere par fra ART og syns de er kjempegode å gå i !

Jeg har også støvletter fra ART og synes de er gode å gå i. Men mine kan vel nesten sies å ha platåsåle da, så tjukk er sålen (er vinterstøvletter med pelsdekor).

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 21:34   #31
mocci
Retromum

mocci sin avatar

mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg fått mine nye Art støvletter i hus. Jeg liker dem godt men syns sålen kunne vært noe tykkere, tror ikke dette er sko man kan vandre rundt i timesvis. Litt skuffet over sålen altså, men kommer til å beholde skoene. De var veldig kuuule!

Gammel 09-09-11, 23:15   #32
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg fått mine nye Art støvletter i hus. Jeg liker dem godt men syns sålen kunne vært noe tykkere, tror ikke dette er sko man kan vandre rundt i timesvis. Litt skuffet over sålen altså, men kommer til å beholde skoene. De var veldig kuuule!

Mine har også kommet, men jeg fikk ikke hentet dem i dag . Jeg kommer nok ikke til å gå timesvis i støvletter uansett med nåværende tilstand på ryggen, men en liten shoppingtur bør de tåle altså...så nå er jeg enda mer spent!

Gammel 13-09-11, 11:24   #33
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Hvor bestilte du fra ? Mine er kommet og jeg er strålende fornøyd, men pga en søm som er sydd litt skakt, så får jeg ikke igjen glidelåsen helt øverst. Og Brandos hadde ikke flere par i min størrelse . Jeg kunne ta dem til skomaker og fixe for Brandos sin regning, men det vet jeg ikke om jeg gidder altså....

Gammel 14-09-11, 08:54   #34
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Hvor bestilte du fra ? Mine er kommet og jeg er strålende fornøyd, men pga en søm som er sydd litt skakt, så får jeg ikke igjen glidelåsen helt øverst. Og Brandos hadde ikke flere par i min størrelse . Jeg kunne ta dem til skomaker og fixe for Brandos sin regning, men det vet jeg ikke om jeg gidder altså....

Åh så kjedelig da. Jeg bestilte mine fra Brandos....
Jeg har for øvrig sendt et skopar str 38 tilbake i retur da jeg bestillte to ulike par siden jeg ikke var sikker på str....men jeg blir visst en str 39 i Art sko, er str 38 i andre merker.

Gammel 14-09-11, 10:30   #35
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Åh så kjedelig da. Jeg bestilte mine fra Brandos....
Jeg har for øvrig sendt et skopar str 38 tilbake i retur da jeg bestillte to ulike par siden jeg ikke var sikker på str....men jeg blir visst en str 39 i Art sko, er str 38 i andre merker.

Jeg er normalt str 38 og har også noe str 37. Men bestilte Art i str 39 da jeg hørte de kunne være små. Vil ha plass til ullsokk og ullsåle nå utover høsten. Har bare prøvd med vanlig tynne sokker og uten såle ennå, og de er litt store, men tror det blir perfekt med ullsåle oppi. Skal prøve etterpå.
De hadde ingen flere igjen i 39.

Gammel 14-09-11, 11:04   #36
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Jeg er normalt str 38 og har også noe str 37. Men bestilte Art i str 39 da jeg hørte de kunne være små. Vil ha plass til ullsokk og ullsåle nå utover høsten. Har bare prøvd med vanlig tynne sokker og uten såle ennå, og de er litt store, men tror det blir perfekt med ullsåle oppi. Skal prøve etterpå.
De hadde ingen flere igjen i 39.

Ullsåle hørtes deilig ut, må prøves! Kjipt at de er tomme for 39, virkelig flaks at vi fikk sikret oss et par da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.