Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Valg 2011 - En meningsmåling

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Se resultatene: Partier
Arbeiderpartiet 110 34,92%
Fremskrittspartiet 2 0,63%
Høyre 69 21,90%
Kristelig Folkeparti 7 2,22%
Kystpartiet 0 0%
Norges Kommunistiske Parti 0 0%
Det Liberale Folkepartiet 0 0%
Byluftlisten 1 0,32%
Senterpartiet 7 2,22%
Sosialistisk Venstreparti 40 12,70%
Venstre 59 18,73%
Demokratene 0 0%
Miljøpartiet De Grønne 6 1,90%
Pensjonsitpartiet 0 0%
Rødt 8 2,54%
Radikale Sosialister 0 0%
Samefolkets Parti 0 0%
Solidaritetslista 0 0%
Stemmer ikke 1 0,32%
Vet ikke 5 1,59%
Deltakere: 315. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-11, 09:39   #21
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Valg 2011 - En meningsmåling

Høyre.

Gammel 09-09-11, 09:42   #22
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor er det to med Rødt?

Gammel 09-09-11, 09:42   #23
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Hvorfor er det to med Rødt?

Jeg tok meg den frihet å endre en av dem til Byluftlisten, så kan annemede stemme.

Gammel 09-09-11, 09:47   #24
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sliter alltid litt på kommunevalget - rett og slett for det lett blir mer personavhengig. (klart, jeg står ikke mellom Demokratene og Rødt altså - men om jeg skal gå for Rødt, SV eller kanskje AP) - PRoblemet mitt er at jeg ikke liker ordførerkandidatene ved hverken AP eller SV.

Jeg ender nok opp med AP i år.

Gammel 09-09-11, 10:10   #25
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Jeg stemmer Miljøpartiet De Grønne. Ikke fordi jeg er enig i absolutt alt de står for, men fordi miljøpolitikk er så viktig for meg, at jeg håper de kan bidra til å dra kommunestyret i riktig retning her.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 10:24   #26
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Høyre.

Gammel 09-09-11, 12:15   #27
bjørkhaugtrollet
Aktiv

bjørkhaugtrollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

Høyre

Gammel 09-09-11, 12:38   #28
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har enda ikke helt bestemt meg, og det er absolutt mulig jeg kommer til å stemme forskjellig ved bydelsutvalg- og byrådsvalget. Står mellom partiene på venstresiden. Tre valgomater har alle gitt Ap, SV og Rødt på topp i ulik rekkefølge, noe jeg vel egentlig visste på forhånd. Partier på høyresiden eller partier som støtter H/FrP-byråd utgår definitivt for min del.

Sliter også litt med Aps kandidater til byrådsleder- og ordførerverv. Tror Ap hadde tjent mye på å ha andre kandidater i Oslo.

Spennende valg blir det uansett, og det er lov å krysse fingre for et maktskifte i hovedstaden enda.

Godt valg!

Gammel 09-09-11, 13:30   #29
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Arbeiderpartiet.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 14:42   #30
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Venstre ser ut til å gjøre det bra her på FP - det kan jeg like.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 14:50   #31
Slettet bruker
Passiv

Standard

Høyre.

Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 15:10   #32
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høyre.

Gammel 09-09-11, 15:56   #33
elg
Superduperaktiv

elg sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Høyre.

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 16:16   #34
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Høyre.

Gammel 09-09-11, 16:18   #35
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer Rødt.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 16:38   #36
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg tok meg den frihet å endre en av dem til Byluftlisten, så kan annemede stemme.

Tusen takk.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 16:38   #37
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

På forrige fylkestingsvalg stemte jeg NKP, som en av to i min valgkrets.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 17:09   #38
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år blir det nok Arbeiderpartiet. Jeg har stemt SV de siste par valgene, men jeg liker ikke den "grasrotkampanjen" mot SV sentralt som lokallaget her i kommunen driver med. Det hadde vært glimrende hvis FRP ble stilt på sidelinjen!

Gammel 09-09-11, 17:13   #39
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Arbeiderpartiet blir det for min del.
Dessuten liker jeg godt ordførerkandidaten de har, men det er en jeg kjenner da for han er pappaen til en av gutta sine kamerater.

Gammel 09-09-11, 18:04   #40
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Venstre

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.