Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store sko-tråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-11, 22:39   #141
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Hva med et par sånne i finværet ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 08:14   #142
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

haha dette var jo virkelig no fancy greier :P LOL

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 10:28   #143
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ah, de kunne jeg tatt med meg i kofferten.
Passer fint på stranden på Kreta

Gammel 08-09-11, 10:47   #144
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Disse, men i svarte
Og disse

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 12:39   #145
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Kjøpte meg desse i dag eg. Dei er finare enn på bilete.

Å de likte jeg. Er det fòr i de?
Tror jeg må dra å se etter de i ettermiddag

Gammel 08-09-11, 12:45   #146
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Er ikkje fora nei. Men dei held meg god og varm så langt i alle fall.

Gammel 08-09-11, 14:25   #147
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Er ikkje fora nei. Men dei held meg god og varm så langt i alle fall.

Supert,for har sko med fòr i,og det blir så varmt nå

Gammel 08-09-11, 14:30   #148
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Her er mine favoritter for tiden:

Fiiiine!

Men de øverste, vet du hvilket merke de er?

Gammel 08-09-11, 14:50   #149
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, hvor er de røde fra, Adri? Kanskje jeg faktisk kunne brukt dem i stedet for The Fabolous Barstool Shoes?

Ellers har jeg nye sko.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 15:02   #150
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Disse

Pluss et par el Natura Lista støvletter

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 18:30   #151
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan man ha disse skoa til en kjole? :bruker crocs til vanlig:

Gammel 08-09-11, 18:31   #152
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Jeg har like de, bare i B&CO fra Skoringen, helt likt design men lysere brun. Jeg bruker mine masse til tunika/kjoler

Gammel 08-09-11, 18:37   #153
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Jeg har like de, bare i B&CO fra Skoringen, helt likt design men lysere brun. Jeg bruker mine masse til tunika/kjoler

Ja, jeg har kjøpt meg en kjole og tenkte å bruke med tykk strømpebukse og disse skoa. Burde gå an det vel? Nå gjelder det å klare å gå i dem da. He he.

Jeg er blitt så gammel nå at jeg vil bli ei fin og stilig dame og ikke så dassete som jeg er nå.

Gammel 08-09-11, 18:56   #154
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Åh, hvor er de røde fra, Adri? Kanskje jeg faktisk kunne brukt dem i stedet for The Fabolous Barstool Shoes?

Det er Clarks, mine er kjøpt i London, men de har de på Brandos. Er litt små i størrelsen, normalt bruker jeg 6,5 i Clarks, disse måtte jeg ha i 7.

Gammel 08-09-11, 19:02   #155
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Ja, jeg har kjøpt meg en kjole og tenkte å bruke med tykk strømpebukse og disse skoa. Burde gå an det vel? Nå gjelder det å klare å gå i dem da. He he.

Jeg er blitt så gammel nå at jeg vil bli ei fin og stilig dame og ikke så dassete som jeg er nå.

alder er aldri noen hindring .........

Jeg bruker mine til både strømpebukse, og bare bein med "leggsokker" rullet ned mot de. Syns de passer til alt jeg

Gammel 08-09-11, 22:20   #156
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 11-09-11, 19:47   #157
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håpløst avstandsforelsket. Her hadde jeg de på i tre minutter. Au. Men åh!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:26   #158
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så ei som gikk i slike i Trondheim torsdag, og det var IKKE elegant for å si det sånn Det så forferdelig vondt ut, og hun gikk som ei ku. Så man må kunne GÅ i de om man har slike altså.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:31   #159
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan gå i sånne. I tre minutter.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 19:02   #160
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har bestilt økologiske vintersko fra Kavat, hos Brandos:

Håper de er så gode som de ser ut til! De er nok ikke varme nok for de aller kaldeste dagene (tynt ullfôr, visstnok), men til overgangsperiodene og kanskje med en ullsokk? Resirkulert såle, og miljøvennlig-garvet skinn uten bruk av skumle miljøgifter, visstnok. Og de var veldig rimelige også, til å være sånn som dette, 999.

Også ønsker jeg meg mørkebrune Dr Martens. Men de blir i så fall med hjem fra USA, hvor det blir nesten halv pris, ser det ut til!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.