Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høstinspirasjonstråd 2011

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-11, 00:37   #201
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstinspirasjonstråd 2011

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg prøvde omslagskjole fra Lindex i dag. Synes de virket supre som sånn hverdagskjoler. Men jeg er litt usikker på de voldsomme prikkene

De er ikke voldsomme. Jeg har kjolen og den er fin!

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Den prikkete omslagskjolen har jeg vært innom tre Lindex-butikker etter! Hvordan er den i størrelsen, Nessie?

Den er stor i størrelsen. Jeg har M og er normalt en 40/42 str.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 00:48   #202
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Er det den samme?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 08:48   #203
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Den er stor i størrelsen. Jeg har M og er normalt en 40/42 str.

Enig. Jeg prøvde den i går, og L er nok til meg, som gjerne må ha XL. Men jeg var egentlig på jakt etter den brune med lengre ermer, og den hadde de ikke.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 11:22   #204
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Enig. Jeg prøvde den i går, og L er nok til meg, som gjerne må ha XL. Men jeg var egentlig på jakt etter den brune med lengre ermer, og den hadde de ikke.

Jeg har bestilt den på nettet og får kjolen levert i Lindex-butikken. Jeg bestilte både M og L, og den jeg ikke skal ha tar butikken inn igjen uten at det koster meg noe extra.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 05:02   #205
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har veldig lyst på denne:

Men har bestemt meg for å ikke kjøpe noe som helst før jeg er i mål med vektnedgangen.

Innen den tid er det kanskje blitt litt kaldere her, slik at jeg i stedet kan gå med denne:

Gammel 04-09-11, 14:33   #206
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne likte jeg.

Hmm, det gikk visst ikke.

Denne:
http://www.engulknapp.no/public/Deta...mme-12975.aspx

Gammel 04-09-11, 21:58   #207
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg sikler uhemmet på flere kjoler fra Tulip & Tatamo. Best jeg holder meg unna både nettsidene og butikken deres.

Jeg liker denne

og denne

Gammel 05-09-11, 10:30   #208
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi oi..

Fikk denne i dag

Den er kul altså, utrolig fint snitt og fasong!
Jeg kunne kanskje hatt str M istedet for L (var god stretch).. men den satt fint.

Den er nesten sånn styggkul.

Gammel 05-09-11, 12:02   #209
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Denne likte jeg.

Hmm, det gikk visst ikke.

Denne:
http://www.engulknapp.no/public/Deta...mme-12975.aspx

Den har jeg (i lys grå) og er bare så fornøyd med den . 150% vanntett og det trenger man jo om dagen, iallefall her jeg bor. Vannet preller av eller blir liggende som store dråper på hetta, så det er smart å riste av før man setter seg i bilen. Har jeg erfart .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 15:39   #210
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Den har jeg (i lys grå) og er bare så fornøyd med den . 150% vanntett og det trenger man jo om dagen, iallefall her jeg bor. Vannet preller av eller blir liggende som store dråper på hetta, så det er smart å riste av før man setter seg i bilen. Har jeg erfart .

Den var så fin at jeg nettopp bestilte en i Plommefargen hos en Gul Knapp.Gleder meg!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 20:52   #211
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Synes denne type bluse med sløyfe er litt fin..

Den var kjempefin!!!

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 22:45   #212
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fører opp disse på ønskelista

Art

Gammel 05-09-11, 23:43   #213
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser ingen bilder jeg. Og det er sikkert like greit.

Ikke jeg heller, men jeg kan prøve å fikse det:

Gammel 06-09-11, 10:34   #214
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ikke jeg heller, men jeg kan prøve å fikse det:

Tulip og Tatamo?
De var kjempelekre

Gammel 06-09-11, 12:22   #215
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Fiin pris på den jeg vil ha....

Gammel 06-09-11, 14:18   #216
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke jeg får til å legge inn bilder for tiden...

Jeg må bare kommentere dette med "fin pris". Jeg vet ikke om det trøster dere når jeg forteller at designere som står bak slike kjoler ikke lever fett. Forskjellen er at det vi kjøper på kjedebutikker er produsert av kinesere som får 3 kr timen (i følge en avisartikkel jeg leste for noen måneder siden - har dessverre ikke referanse). Det er ikke disse kjolene.

Jeg lager kjoler selv, og mange lurer på hvorfor ikke jeg satser for fullt på det. Det er en tøff vei å gå i Norge å kunne leve av noe man designer selv (om man ikke får det produsert i Kina).

Kunne ikke dy meg

Gammel 06-09-11, 14:21   #217
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Fortsatt lyst på denne ja, lurer litt på hvor lang den er da

Gammel 06-09-11, 14:48   #218
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke jeg får til å legge inn bilder for tiden...

Jeg må bare kommentere dette med "fin pris". Jeg vet ikke om det trøster dere når jeg forteller at designere som står bak slike kjoler ikke lever fett. Forskjellen er at det vi kjøper på kjedebutikker er produsert av kinesere som får 3 kr timen (i følge en avisartikkel jeg leste for noen måneder siden - har dessverre ikke referanse). Det er ikke disse kjolene.

Jeg lager kjoler selv, og mange lurer på hvorfor ikke jeg satser for fullt på det. Det er en tøff vei å gå i Norge å kunne leve av noe man designer selv (om man ikke får det produsert i Kina).

Kunne ikke dy meg

Ser den og min kommentar på fin pris var overhode ikke noe kritikk eller sutring fordi den er dyr, men nå har jeg ikke råd til den.

Sist redigert av Camomilla : 06-09-11 kl 18:06.
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 17:52   #219
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ser den og min kommentar på fin pris var overhode ikke noe kritikk eller sutring fordi den er dyr, men nå har keg ikke råd til den.

Jeg er fullstendig klar over dette, og jeg er villig til å betale for å få noe unikt. Men det er nå engang slik at 3000 kroner er 3000 kroner uansett, og det er mye penger for en kjole.

Ja jeg skjønner godt poengene deres, og 3000 kr sitter langt inne hos meg og. Kunne bare ikke dy meg som sagt. Det var ikke ment som kritikk, men mer noe jeg lar meg friste til å påpeke fordi jeg innbiller meg at en del ikke tenker over hvor lang tid det tar å lage en kjole, og at det blir dyrt selv om den som lager den ikke tjener så mye på det.

Gammel 06-09-11, 21:18   #220
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Fortsatt lyst på denne ja, lurer litt på hvor lang den er da

Prøvde denne idag.. i str M ble den litt stor, men i S litt trang i armene. Så tror jammen jeg står over

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.