|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Tom og Trine ullbodyer?
Obs har jo ofte tilbud på janusbodyer (så de hadde dem til 99 nå), og da er det vel knapt nok noen prisforskjell. Har ikke noe særlig erfaring med T&T, annet enn at det er knotete å handle på Sparkjøp.
![]() |
#22 |
maler
|
![]() Sv: Tom og Trine ullbodyer?Hadde de bodyer også på obs? Da må jeg innom der idag også skjønner jeg. Uansett, jeg har gått gjennom ulltøyet til plutten nå, og jeg har jo et par tom og trinebodyer fra eldste var liten. De har ikke så god fasong, men hull har de dog ikke. Og så er de små, de var i str 100 og matcher en janusbody i 80 omtrent.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tom og Trine ullbodyer?Janus har brune. Og lilla. Og grønne.
![]() |
#24 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Tom og Trine ullbodyer?Jeg så dem på lørdagen, men det var vel strengt tatt forrige uke, så jeg er ikke sikker på om det er tilbud fortsatt. Kanskje plutten kler lyngfarge?
![]() |
#25 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tom og Trine ullbodyer?Jeg har kjøpt de mye til ungene da de var små. Da slet de fortere hull på dem og da var billig greit. At de er smalere i fasongen er en fordel for mine smale barn.
![]() |
#26 |
maler
|
![]() Sv: Tom og Trine ullbodyer?
Jeg tror egentlig det er de samme tilbudene denne uka som forrige uke. Men det er jo absolutt fare for at de er veldig utplukket, jeg kunne bare glemme å få tak i krinkelullbukser igår.
![]() |
#27 |
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tom og Trine ullbodyer?Min erfaring er at de er litt tykke, stive og klør. Jentene har ikke likt de.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tom og Trine ullbodyer?Tom&Trine har jo lilla også, men det er vel gutt du skal ha til? Styr unna de stripete, for de er veldig smale i halslinningen. Ellers er jeg veldig fornøyd med T&T sitt ullundertøy. Har ikke opplevd at noe i sortementet har endret fasong eller blitt utslitt, og mine sliter knærne i tøyet for et godt ord (har bl.a. flere Nøstebarnpysjer på samvittigheten). |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
maler
|
![]() Sv: Tom og Trine ullbodyer?Obs hadde janusbodyer ennå ja, så det ble noen på meg. Jeg er lei den blåfargen, men det får ikke hjelpe når det er mange tiere som skiller dem fra andre bodyer.
![]() |
|
|