Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store sko-tråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-11, 15:14   #101
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Jeg gikk med de forede conversene i hele fjor vinter, på de verste holkedagene med brodder på.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 15:19   #102
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Det ble (ufrivillig) nye sko i går. Så dem på lang avstand, og de var superfine på. Jeg ble i tillegg mye høyere, og det gjorde underverker for rumpa mi.
Fra DNA.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 16:05   #103
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse ble med meg hjem i går. Veldig gode på!

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 17:47   #104
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Har så lyst på dissse fra Air step. Noen som vet hvordan de er i str?.

Gammel 28-08-11, 17:49   #105
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Støvlettene mine er fra Air step, og jeg bruker 39/40 og har dem i 40.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 17:51   #106
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Støvlettene mine er fra Air step, og jeg bruker 39/40 og har dem i 40.

Tusen takk. Jeg er og mellom 39 og 40. Mest 39, men da kan jeg kanskje ta 40 i disse da.

Gammel 28-08-11, 21:35   #107
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Har så lyst på dissse fra Air step. Noen som vet hvordan de er i str?.

Kjøpte denne modellen i fjor, samme str som jeg ellers bruker. Men obs, den er lav over vristen.

Gammel 28-08-11, 21:39   #108
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Kjøpte denne modellen i fjor, samme str som jeg ellers bruker. Men obs, den er lav over vristen.

Takk for tips. Mulig de blir litt feil da. Har falt for disse fra Camper og, mulig det blir de. Noen som vet hvordan Camper er i str?

Gammel 28-08-11, 21:46   #109
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tips. Mulig de blir litt feil da. Har falt for disse fra Camper og, mulig det blir de. Noen som vet hvordan Camper er i str?

Må si jeg har en Camper som ligner veldig, men er helt glatt og uten glidelås. Også veldig lav vrist. Men den har jeg nå gått inn.

Mulig du må en tur på Lille Vinkel for å prøve sko. .

Gammel 28-08-11, 21:48   #110
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Skulle gjerne vært å prøvd ja, bare så kjedelig at jeg bor over 3 timer unna.
For tenke litt på det.

Gammel 28-08-11, 22:00   #111
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har flere sko fra Camper, og syns de er helt vanlige i størrelsen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 22:56   #112
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke lenger hva slags størrelse jeg har, og det er fryktelig frustrerende! Jeg gikk opp til sammen en hel størrelse etter to svangerskap - fra 38 til 39. Men i det siste har jeg svuppet rett ned 38 oftere enn jeg har svuppet ned i 39. Å bestille fra nett er jo blitt en risikosport.

Gammel 28-08-11, 22:58   #113
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har flere sko fra Camper, og syns de er helt vanlige i størrelsen.

Enig. Synes også de er normale i størrelsen, men noen modeller er litt smale.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 20:13   #114
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Denne modellen var i fjor også. Jeg har samme lest som Mary Janes, og ja, den er litt lav i vristen, men normal størrelse. Denne prøvde jeg også i butikk i fjor, men syntes den bretten var mye mer klumpete enn det kommer fram på bildet. Har du sett dem live, eller bare på nett? Det kan være greit å vite, bare. Bretten ligger liksom ikke helt inntil skoen, men stikker ganske mye ut. Det så litt rart ut på meg, men er sikkert fint på andre.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 20:18   #115
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Tusen takk for tips. Har funnet ut at jeg venter til jeg skal på bytur, veldig greit å prøve å se de.

Gammel 31-08-11, 11:32   #116
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt disse:

Litt billigere enn Primeboots. :fornøyd:

Gammel 03-09-11, 09:35   #117
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Har prøvd disse her oppe og de var utrolig gode å gå med men er litt usikker om de er litt kjedelige og "kjerring".... Men innmari gode så jeg vurderer sterkt. Softwalk.

Gammel 03-09-11, 20:56   #118
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, en egen skoshoppingtråd!

Her er mine siste Lille Vinkel-kjøp. På salg:

og:

Veldig fornøyd med begge. Måtte forøvrig ned i størrelse på begge skoa.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 21:40   #119
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg missliker veldig å fryse på bena så jeg har bestilt meg vinterstøvletter:

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 22:55   #120
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Disse ble med meg hjem i går. Veldig gode på!

Hvor har du kjøpt disse? Merke?
Synes de så kjempefine ut og kunne gjerne tenkte meg slike sko. Har de høy hæl?

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.