|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Jeg trener i løse treningstights (billige greier merket Puma, Champion og en kjøpt på HM), Liverpooldrakt eller treningstopper (billige greier der også), gode sko (med ankelstøtte og demping) og ikke minst: en god sports-BH. Jeg kjøpte en Pierre Robert-BH, og den er super. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?
For å være skikkelig pirkete; man må ikke ha kroppsnært tøy altså. Det er en smakssak (og en motesak). Jeg svetter også og tar de hardeste bootcamptimene med sirkeltrening, men foretrekker løse bukser og topper.
![]() |
#43 |
Smugleser
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Eneste greia for meg er at jeg ikke orker bomull når jeg er på rene svette-timer, for da blir jeg så kald. :hutre:
![]() |
#44 |
Glamorøs
|
Jeg skifter jo gjerne rett etterpå, så jeg sliter ikke akkurat med å være kald. Dessuten går jeg i veldig tynn bomull, og da syns jeg ikke det er noe stort problem. Nå er ikke jeg en person som svetter mye, samme hvor hardt jeg trener, og det spiller selvsagt inn på valg av tekstil, men ikke nødvendigvis om det er ettersittende eller ikke.
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruker litt denne type klær til Yoga, ellers liker jeg best å ha tettsittende klær når jeg trener. vanlige "treningsklær" - gjerne kjøpt på H&M eller salg - svarte og simple... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Jupp, jeg har nettopp kjøpt meg et tennisskjørt fra Nike som var helt utrolig kult! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Jeg har kjøpt løpeskjørt.
![]() |
#48 |
Shake it out!
|
Jeg mente jo selvfølgelig at det må være det på meg. Andre får lov til å trene med hva de vil. :storsinnet: Dvs, jeg synes det var litt drøyt da jeg så ei i dongeri og høye skinnstøvletter på tredemøllen.
![]() |
#50 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Nå skal jeg straks ta på meg løpeskjørtet og løpe opp-opp-opp!
![]() |
#52 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Jeg har kjøpt meg løpetights. Sånne som går til knærne omtrent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Der jeg trener, ser jeg folk bruke alt fra tights til badeshorts, eller tykke joggebukser.
![]() |
#54 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?HM har veldig ok treningstøy. Eg har kjøpt ein del derfra, og det er mykje for pengane! Tightsen der fekk best i test for ikkje så lenge sidan.
![]() |
#55 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Om man går på Zumba MasterClass kan man risikere å treffe på flere mennesker som er kledd som dette (til og med i enda mindre BH'er..): |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Jeg har jogatreningsbukse kjøpt på Elixia, å merket stor forskjell en gang jeg prøde en jeg har kjøpt på cubus, den fra cubus blir aldri mer med dit...er snakk om at den takler svette lår og rumpe mye bedre enn hva cubus buksa gjør, så har jeg singlet eller tskjorte. De fleste andre går i akkurat det samme...
![]() |
#57 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Høres ut som de de selger på trenignsenteret mitt, sjekk om de har den der du trener?
![]() |
#58 |
Firebarnsmor
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Smurfine: Da skal jeg sjekke der. Vet de har en fra Mitchi, men den er meget rååååsa.
![]() |
#59 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Jeg bruker Nike dri-fit tights og tekniske t-skjorter. Passer på å kjøpe på salg, så det ikke blir så dyrt. En god trenings-bh og skikkelige joggesko er førsteprioritet. + ha rent treningstøy og benytte håndkle ved mye svette.
![]() |
#60 |
Firebarnsmor
Nå hadde de itt'no som kunne ligne.
![]() |
|
|