Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forventninger til politiske ledere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-11, 13:08   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventninger til politiske ledere

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Ja, men du snakker om å ta og vise ansvar i en livstruende situasjon!

Ja, jeg gjør det, og det er her jeg snakker om lederskap, og hvorvidt man innehar de egenskapene og kvalitetene som gjør en til en god leder.

Jeg sier ikke at det er kritikkverdig å bli redd eller frykte for sitt eget liv.

Han sier at de ombord i båten fryktet at det sto flere terrorister på andre siden, og at det var grunnen til at de kjørte så langt unna. Men samtidig sier Eskil at han fikk flere tekstmeldinger fra redde ungdommer mens han fremdeles var på båten, og hans svar til dem var altså at de måtte legge på svøm. Rett inn i hendene på terroristene de fryktet selv?

Kaotisk situasjon eller ikke, det er klart at et godt lederskap ville kommet bedre til uttrykk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.