Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forventninger til politiske ledere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-11, 00:22   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventninger til politiske ledere

Som jeg har sagt flere gangrer, jeg synes det som stod linke til i HI, altså det denne FRP-damen hadde skrevet var veldig respektløst og ufint og det som verre var. Jeg synes ikke man skal stille spørsmål til hva som var alternativet til å dra med båten. Det er ikke der jeg er i det hele tatt.

Men som Gaia (klarer jeg tydeligvis heller ikke å forlate diskusjonen...) er vel det jeg reagerer på nettopp det at det var barn og ungdom som var igjen på øya, og flere voksne som dro i den første båten. På den andre siden hadde vel han ene som dor nettopp sett kona bli henrettet av en gal man med gevær, om jeg ikke husker feil? Det går overhode ikke an å klandre dem som dro på et personlig plan. La det være helt klart at jeg ikke på noen som helst måte mener at det var galt å dra fra øya når man opplevde å være truet på livet.

Jeg synes dette er veldig vanskelig, og jeg er tydeligvis ikke helt sikker på hva jeg mener, jeg heller. Men jeg husker bare at jeg reagerte på de første intervjuene med AUF-lederen og at vi snakket om det her hjemme. Selvfølgelig skal man ikke forvente av noen at de ofrer livet, og sånn sett var sammenlikningen med å gå ned med skipet rimelig søkt (og ja, jeg vet jeg brukte den i mitt første innlegget mitt).

Jeg er temmelig sikker på at jeg hadde gjort det jeg kunne for å komme meg fra øya, jeg også. Det er en veldig menneskelig reaksjon når man er truet på livet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.