Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Billige spill til Nintendo?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-11, 19:08   #12
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billige spill til Nintendo?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Er det alle Amazon-forhandlere som sender til Norge, da?

Jeg vet ikke helt om jeg forstår hva du spør om, men alle Amazons butikker sender vel til Norge. Jeg har iallfall handlet fra amazon.com (USA) amazon.co.uk (Storbritannia) amazon.de (Tyskland) og amazon.jp (Japan) uten problemer. Men det er jo enkelte varer de forskjellige butikkene til Amazon ikke sender til Norge, og det er andre leverandører enn Amazon som selger gjennom Amazons butikker som ikke sender ting til Norge. Men om leverandøren ikke vil sende varen til Norge, så hjelper det jo ikke at man bruker en norsk søketjeneste for å finne dem. Biit.no sender ingenting, de bare søker for deg hos Amazon i Storbritannia, og det kan jeg for min del gjøre selv. De regner riktignok ut hva prisen blir i norske kroner etter å ha trukket fra VAT (britisk «moms») og det er jo kjekt, men siden jeg uansett ikke vil ta sjansen på å kjøpe noe fra utlandet uten å kontrollregne hva prisen blir ser jeg ikke helt at jeg har så mye å vinne på det heller.

Ben "the hard way" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:18.