|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#821 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Akkurat humret meg gjennom "Sirile gentlemen søkes" av Karin B. Holmqvist. Nå skal det sies at jeg verken har lest Potensgiverne eller Rapsgubbene, så jeg jeg vet ikke hvordan denne er i forhold til dem. Uansett så syns jeg dette var en fornøyelig bok! |
![]() |
![]() |
#822 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Hoder på med Senor Peregrino, av Samartin. Er nett ferdig med Drømmehjertet av samme forfatter Nydelige bøker.
![]() |
#823 |
Hjuleglede
![]() Sv: Hva leser du nå?Har akkurat begynt på Steget efter av Henning Mankell. Mange mener dette er en av de aller beste Wallanderbøeken, så jeg er spent. |
![]() |
![]() |
#824 |
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Fyrvokteren av Camilla Lackberg.
#825 |
Hjuleglede
![]() Sv: Hva leser du nå?Fyrvokteren er med hånden på hjertet det verste mølet jeg har begynt på. Leste vel 150 sider eller så før jeg klappet den sammen og ga den bort. |
![]() |
![]() |
#826 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?
Hvis du likte denne, er sjansene store for at du vil like Potensgiverne og Rapsgubbene også, tror jeg. De minner ganske mye om hverandre, de tre bøkene. I førstnevnte er det to eldre søstre som er hovedpersonene, i sistnevnte to eldre brødre. |
![]() |
![]() |
#828 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Fyrvokteren var litt for spesiell for meg også, men jeg leste den da ut.
#829 |
intro
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Fyrvokteren var absolutt en av de bedre Läckberg-bøkene, synes jeg.
![]() |
#830 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Min kamp 5
#831 |
Hjuleglede
![]() Sv: Hva leser du nå?En av de bedre bøkene hennes? Da står jeg glatt over resten. |
![]() |
![]() |
#832 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Pirate King, R. A. Salvatore
#835 |
intro
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Innrøkt svensk 20-kronerspocket medrasket fra den lokale bruktsjappa: Ondskans leende av Marianne Fredriksson. Jeg har lest 70 sider, og den er akkurat slik tittelen bærer bud om.
![]() |
#836 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?
Holder også på med Senor Peregrino. Jeg leste Salvadorena først ( av samme forfatter) og har Drømmehjertet liggende på vent. |
![]() |
![]() |
#837 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva leser du nå?For tiden leser jeg Menneskefluene av John Olav Lahlum.
#838 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Jernbyrden av Gabriel Scott og Soga om Gunnlaug Ormstunge.
#840 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva leser du nå?Må inn her og få litt tips. Jeg har lyst til å lese den nye til Anne B. Ragde, Jeg skal gjøre deg så lykkelig, og Cecilia Samartins La Peregrina, men venter til de kommer på bibliotek eller i pocket. :gjerrig: Ja, og så Dette er mine gamle dager (Renberg). Sist redigert av Hyacinth : 14-09-11 kl 10:15. |
![]() |
![]() |
|
|