|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Jeg har flere yogapants fra Victoria's Secret. De er gode syns jeg. Bomull med litt lycra. Men etter at jeg begynte med skikkelig kondisjonstrening har jeg sluttet helt å brukebomullstrøyer. De blir veldig våte, og jeg liker mye bedre å løpe med de tekniske trøyene. Men til Pilates går det greit med bomull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?[quote=Tallulah;2932960]T-skjorter med bilde/logo av rockeband.
![]() |
#24 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Jeg synes H&M-klærne var fine. Har trent en del i klær derfra selv, særlig topper.
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Jeg trener i kjole og tights. |
![]() |
![]() |
#26 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Til pilatestrening bruker jeg noen treningstights jeg kjøpte på sparkjøp. De kostet slikk og ingenting. Men de er overraskende gode. Utvaskede myke t-shirts med ymse trykk er også greit, og ankelsokker.
![]() |
#28 |
Passiv
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Er det virkelig ingen andre som trener i kjole? |
![]() |
![]() |
#29 |
intro
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?
![]() |
![]() |
#33 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Fine treningsklær på Sportmann også |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Til glede for nye lesere:
![]() |
#38 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Sånne akkurat passe tighte treningsbukser som går til knærne (Nike, Puma) og treningstopper med innebygd bh. Ikke særlig fancy men veldig behagelig.
![]() |
#39 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?Med unntak av en treningsbukse (med bred strikkribbesak nederst) er alle treningsklærne mine kjøpt på H&M. Funker fint. Ingen tåsokker hos meg på pilates og yoga. Jeg trener barbent for da synes jeg jeg får bedre feste og kontakt med gulvet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?
Pfff, snart sitter du og tråkker i vei mens Aqua dundrer ut av høytaler'n.
![]() |
|
|