Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-11, 19:40   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk. Hva kler man på seg på treningssentre nutildags?

Tights er ikke min greie, samme hvor behagelig det er.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 19:52   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har flere yogapants fra Victoria's Secret. De er gode syns jeg. Bomull med litt lycra. Men etter at jeg begynte med skikkelig kondisjonstrening har jeg sluttet helt å brukebomullstrøyer. De blir veldig våte, og jeg liker mye bedre å løpe med de tekniske trøyene. Men til Pilates går det greit med bomull.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 19:55   #23
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Tallulah;2932960]T-skjorter med bilde/logo av rockeband.
quote]

Åh. Da går jeg i band-t-skjorter jeg også.

Gammel 25-08-11, 19:57   #24
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes H&M-klærne var fine. Har trent en del i klær derfra selv, særlig topper.

Jeg har gått jevnlig på treningsstudio, og jeg aner faktisk ikke hva folk trener i nu til dags. Jeg legger ikke merke til sånt. Tren i det du føler deg vel i når du skal trene, tenker jeg. Det være seg band-t-skjorter eller suger-baby-love-and-peace-klær.

En ting har jeg faktisk lagt merke til at folk har hatt på seg, på pilatestrening. Og det er sånne sokker med tær! Fikk assosiasjoner til duftlys, auratolkning og krystallhealing og sånt når jeg kom til treningsstudioet og så at folk gikk rundt i disse. Følte meg litt på feil plass, kan man si. Men etter to treninger så skjønte jeg jo at det var en Lur Ting™ å ha, med de øvelsene jeg skulle gjøre. Så nå googler jeg etter tåsokker:

Det jeg egentlig skulle si var vel at man gjerne må prøve å trene litt, for å finne ut av hva man liker å ha på seg eller ei, og hva som er praktisk. Jeg har en følelse av at jeg får en tilvenningsperiode med de der tåsokkene.

Gammel 25-08-11, 20:03   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg trener i kjole og tights. Eventuelt skjørt, genser og tights, men så består min trening kun i å sitte og trø på ergometersykkel uansett. :ikke helt up to date:

Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 23:16   #26
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Til pilatestrening bruker jeg noen treningstights jeg kjøpte på sparkjøp. De kostet slikk og ingenting. Men de er overraskende gode. Utvaskede myke t-shirts med ymse trykk er også greit, og ankelsokker.

På spinningtimen er det sykkeltøy som gjelder. Bomullstrøyer er ikke behagelig når svetten renner alle veier.

Tåsokker??!!! Både og

Gammel 25-08-11, 23:20   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ikke på noe spinning, nei! Hah! That would be the day.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 23:21   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Er det virkelig ingen andre som trener i kjole?

I tidligere tider tipper jeg at treningskjole og sportspels var normen, altså.

Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 23:25   #29
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Er det virkelig ingen andre som trener i kjole?

I tidligere tider tipper jeg at treningskjole og sportspels var normen, altså.

Ikke engang jeg gjør det, altså, og det sier litt. Jeg sykler masse i skjørt da, iblant treningsturer også.

Gammel 25-08-11, 23:26   #30
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får søke opp min tråd om treningskjørt, FoF. Det var en ... eh ... Interessant zumbatime, for å si det sånn.

Gammel 25-08-11, 23:27   #31
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du får søke opp min tråd om treningskjørt, FoF. Det var en ... eh ... Interessant zumbatime, for å si det sånn.

Den har jeg lest. Derav tights under kjolen.

Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 23:28   #32
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Bra!

Gammel 25-08-11, 23:28   #33
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine treningsklær på Sportmann også .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 23:28   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke du hatt denne tråden før, Mavs?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 23:31   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shøddøpp, Candy!

(Derav "nutildags".)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 23:32   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til glede for nye lesere:
http://www.foreldreportalen.no/forum...treningssenter

:veldig juvenil for tiden:

- No. 4 -
Gammel 25-08-11, 23:32   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Ups igjen.

- No. 4 -
Gammel 25-08-11, 23:46   #38
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånne akkurat passe tighte treningsbukser som går til knærne (Nike, Puma) og treningstopper med innebygd bh. Ikke særlig fancy men veldig behagelig. det må være litt kroppsnært når man foretar øvelser hvor man hopper og spretter, bøyer og tøyer. Store tskjorter suger ikke svette særlig godt heller, og min PT får meg til å svette.

Gammel 25-08-11, 23:51   #39
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Med unntak av en treningsbukse (med bred strikkribbesak nederst) er alle treningsklærne mine kjøpt på H&M. Funker fint. Ingen tåsokker hos meg på pilates og yoga. Jeg trener barbent for da synes jeg jeg får bedre feste og kontakt med gulvet.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 23:55   #40
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg skal ikke på noe spinning, nei! Hah! That would be the day.

Pfff, snart sitter du og tråkker i vei mens Aqua dundrer ut av høytaler'n.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:39.