|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)1. Jo Nesbø - Flaggermusmannen Helt ok krim, men jeg vet ikke om jeg hadde blitt fristet til å lese mer av ham om jeg hadde begynt med denne, for den var ikke så bra.
![]() |
#63 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jussi Adler-Olsen - Flaskepost fra P, har akkurat hørt Fasandreperne av samme forfatter.
![]() |
#64 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jo Nesbø - Snømannen.
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)No høyrer eg Håkan Nesser- Førstebetjenten og tausheten. Eg har ikkje vært bort i denne forfattaren før, men så langt er eg godt fornøyd.
![]() |
#69 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Unni Lindell Honningfellen |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jeg hører ikke så mye lydbøker selv (men tror jeg skal gjøre noe med det - greit med gode tips her!). Snuppa på åtte sluker imidlertid lydbøker i bøtter og spann. Hun har akkurat blitt hekta på Harry Potter og er ferdig med den første. Nummer to var selvfølgelig utlånt med venteliste på biblioteket, så da søkte jeg den opp på goggle og fant ut at akkurat nå er det rasende godt tilbud på harry potter-lydbøker på cdon.com. Alle sju lydbøkene på MP3-CD til kroner 238 + 29 i frakt. DET er billig det |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)The Road... Veldig bra. Jeg skal høre på flere av bøkene til McCarthy - og aller helst med samme mann som leser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jeg er brødrene Walker av Jan Kjærstad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)
![]() |
#77 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Jeg har begynt på Rob Lowes bok. Jeg hadde ikke tenkt å 'lese' en biografi av en såpass 'ung' skuespiller, og ikke trodde jeg at jeg ville synes den var noe. Anmeldelsene jeg leste på audible fikk meg til å tenke meg om da - og jeg angrer så langt ikke. 'og det er forfattaren sjøl som las.' |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Rob Lowe har sensurert en del tenker jeg, og helt klart vridd til sin egen fordel her og der, men sånn bortsett fra det så var det en hyggelig og interessant bok å høre på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)Salvadorena av Cecilia Samartin. Har også Mofongo av samme forfatter liggende "på vent". Står på venteliste for å låne Gjenferd, men det kan ta sin tid det var noen hundre foran meg i køen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|