Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterdress til 6-åringen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-11, 21:23   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress til 6-åringen

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Heh, på skolen der mine går tror jeg ingen av ungene på småskoletrinnet vet hva "ukult" betyr engang. Bestekompisen til minstegutten min hadde knallrød dress i fjor vinter, på 3. trinn.
Jeg er veldig, veldig glad for at vi bor her kjenner jeg.

Jeg aner ikke hvor du bor, men jeg bor i en del av Oslo med en mangfoldig gjeng, sammensatt bebyggelse, ikke merkefokus (svært få som har så dyre dresser som vist i denne tråden...). Likevel tror jeg faktisk at en regnbuefarget gutt på nesten 130 vil bli voldsomt i skolegården.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 21:32   #2
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg aner ikke hvor du bor, men jeg bor i en del av Oslo med en mangfoldig gjeng, sammensatt bebyggelse, ikke merkefokus (svært få som har så dyre dresser som vist i denne tråden...). Likevel tror jeg faktisk at en regnbuefarget gutt på nesten 130 vil bli voldsomt i skolegården.

Jeg tror faktisk ungene ville synes dressen var veldig kul her, altså. Minstegutten min hadde regnbuejakken da han gikk i 1. trinn og den var visst stilig, iallfall. Det var ikke heldresser i regnbuefarger da, ellers ville nok min gutt hatt en.
Vi bor i Akershus nord, ungene går på 1-10. skole. To av mine gutter er trivselsledere og jeg har aldri hørt noe som helst om mobbing eller erting på grunn av klær, heldigvis.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 21:35   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg tror faktisk ungene ville synes dressen var veldig kul her, altså. Minstegutten min hadde regnbuejakken da han gikk i 1. trinn og den var visst stilig, iallfall. Det var ikke heldresser i regnbuefarger da, ellers ville nok min gutt hatt en.
Vi bor i Akershus nord, ungene går på 1-10. skole. To av mine gutter er trivselsledere og jeg har aldri hørt noe som helst om mobbing eller erting på grunn av klær, heldigvis.

Det er ikke nødvendigvis erting jeg tenker på heller altså. Min seksåring ville garantert nektet å gå i noe slikt, så det ville vel vært hovedproblemet her. Og så synes jeg vel igrunnen at noen mønstre og farger egner seg best på små barn. Bauche får nå vurdere selv...

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 21:38   #4
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Klart hun får. Men mine unger liker farger og mønstre - og jeg synes seksåringer er bittesmå.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.