|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Sv: Vinterdress til 6-åringen
Jeg aner ikke hvor du bor, men jeg bor i en del av Oslo med en mangfoldig gjeng, sammensatt bebyggelse, ikke merkefokus (svært få som har så dyre dresser som vist i denne tråden...). Likevel tror jeg faktisk at en regnbuefarget gutt på nesten 130 vil bli voldsomt i skolegården. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror faktisk ungene ville synes dressen var veldig kul her, altså. Minstegutten min hadde regnbuejakken da han gikk i 1. trinn og den var visst stilig, iallfall. Det var ikke heldresser i regnbuefarger da, ellers ville nok min gutt hatt en.
![]() |
#3 |
I mål
|
Det er ikke nødvendigvis erting jeg tenker på heller altså. Min seksåring ville garantert nektet å gå i noe slikt, så det ville vel vært hovedproblemet her. Og så synes jeg vel igrunnen at noen mønstre og farger egner seg best på små barn. Bauche får nå vurdere selv... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterdress til 6-åringenKlart hun får. Men mine unger liker farger og mønstre - og jeg synes seksåringer er bittesmå.
![]() |
|
|