|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Hva gjør du med toalettpapiret etter toalettbesøk? | |||
| Jeg kaster det i søppelbøtta. |
|
66 | 71,74% |
| Jeg kaster det i toalettet. |
|
5 | 5,43% |
| Det varierer. |
|
17 | 18,48% |
| Jeg går ikke på do i Hellas. |
|
4 | 4,35% |
| Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Hellas/Kypros og toalettpapirJeg har vært i Hellas og på Kypros mange ganger, og det regner jeg med at mange her inne har vært også.
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapirJeg kaster det i søppelbøtta, så klart, og lærer ungene mine det samme. Jeg er da ikke en hensynsløs idiot heller.
|
|
|
#3 |
|
nygift
|
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapirJeg kastet det i doen de tre første dagene vi var der første gang, det var fordi jeg ikke hadde fått det med meg.
|
|
|
|
#5 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapirI søppelbøtta ja.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapirEg var på Kypros i sommar og svarte at kasta det i toalettet. På badet på vårt hotell stod det oppslag om at vi ikkje måtte kaste noko anna enn toalettpapir i toalettet. Med andre ord: Toalettpapir i toalettet var ok
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapirTilpasser meg lokale forhold så godt det lar seg gjøre, men at det glipper innimellom - det gjør det!
|
|
|
#8 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapirEr dette en ny greie? Jeg har bare vært på Rhodos da, men aldri hørt om dette. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapir
Ikke nytt, nei - jeg tenkte å spørre om det motsatte: Himmel, holder de på med dette ennå?
|
|
|
|
#13 |
|
Enda en som trener
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapirJeg forholder meg til de lokale 'reglene', men må jo si at jeg synes det er litt ekkelt å kaste toalettpapiret i søppelbøtte. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nå også i farger
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapir
Jeg har vært på Rhodos mange ganger, men aldri hørt eller lest om dette. Merkelig. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapirEg har vore i Hellas mange gangar dei siste 10 åra og sett oppslag om det på hotell og restaurantar, men altså ikkje på Kypros i år. Vi var på Sunwing Resort Sandy Bay.
|
|
|
#16 |
|
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapirNå er det vel nærmere 20 år siden jeg var i Hellas, men kastet i bøtta ja.
|
|
|
#17 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapirJa, vi bruker selvfølgelig søppelbøtte siden papir ikke skal kastes i toalettet der. Sånn var det da vi var i Hellas på 90-tallet, og sånn var det fortsatt i fjor. Ekkelt, men sånn er det der. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapirFør når vi reiste til Hellas og Kypros på lav standard så måtte vi kaste dopapiret i bøtta. Når vi har reist til Hellas og Kypros de siste 10 årene har vi reist på hoteller som gjerne har vært nybygde og høyere standard og da har en kunnet kaste dopapir i toalettet. Gjør som jeg får beskjed om. Står det plakat på veggen eller i reglene til hotellet at de skal kastes i bøtta så gjør jeg det, men det er noen år siden sist jeg har opplevd det nå, men det kan som sagt ha noe med standarden på hotellet å gjøre. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapirHotellet vi bodde på på Chios i fjor var rimelig nytt og absolutt av høy standard - men papiret måtte kastes i bøtte. Det kan kanskje variere med rørsystemene på de forskjellige øyene. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hellas/Kypros og toalettpapirJeg kaster selvfølgelig papiret i bøtta. (Vi praktiserte dette forøvrig hjemme også noen år da vi hadde verdens teiteste doløsning - utleiers valg, ikke vårt). Da vi hadde med oss min far til Hellas en gang, syntes han dette var så vanskelig at han gikk med på det bare hvis min mor skiftet pose hver gang han hadde vært på do.
|
![]() |
|
|