Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tidenes ferieblemme

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-11, 01:24   #81
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tidenes ferieblemme

Uff, jeg synes virkelig synd på deg. For et grusomt øyeblikk det må ha vært, det er jo sånt man har mareritt om. Håper dere får en super ferie de dagene som er igjen!

Og ja, om et par tiår kan du nok le av det.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 01:25   #82
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, så fryktelig! Jeg hadde strigrått om det var meg. Godt dere kommer dere avgårde likevel!

Gammel 21-07-11, 02:57   #83
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Har hatt samme opplevelse, bare at det ikke var min feil og heldigvis hadde jeg ikke barn med meg. Men jeg kan fortsatt ikke le ad det, 9 år senere, og husker den synkende følelsen dybt nede i magen som om det var igår.

Min bror hadde skaffet billetter fra Frankfurt til Australia og tilbake, så jeg kunne besøke ham. Jeg skulle bare kjøpe resten av veien selv. Han oppga feil hjemkomstdato (glemte tidsforskjellen), så da jeg skulle sjekke inn for å reise videre fikk jeg beskjed om, at min billett var til dagen før. 4000 kr kostet det, å komme meg hjem igjen.

Siden har jeg hatt reisefeber foran hver flytur, vært stresset og checket billett, pass og visakort 1000 ganger.

Likevel opplevde jeg det nesten igjen: ifjør sommer ringte sønnens speiderleder for å spørre hvor sønnen ble av, for bussen til 10-dagers camporee kjørte om 20 minutter og de skulle rekke fergen. Vi trodde at han skulle reise dagen etter, og det var ren flaks at vi i det hele tatt tok telefonen så tidlig om morgenen...

Sist redigert av Muad'Dib : 21-07-11 kl 03:05.
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 17:28   #84
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

"Naa har jeg booket. Kjempebillige billetter!" skrev venninnen min og oversendte kopi av email fra flyselskapet. Det var billetter til en uke för vi andre skulle dra. Hun maatte booke nye, like billige, men dog dobbelt saa dyrt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 21:27   #85
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:comfort: Håper dere har kost dere likevel!

Jeg greier ikke å le av dette, selv om det ikke angår meg. Jeg kjenner tvert imot at jeg faktisk fikk tårer i øynene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 21:37   #86
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Å nei, så kjipt.
Håper dere fikk kosa dere de dagene dere var der.

Gammel 16-08-11, 11:48   #87
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Det er utrolig kjiipt, håper dere fikk fin ferie. Dere har vært på Alcudia samtidig med oss. Skiftende vær, men barna har stor kost seg.
Håper du får lagt av deg skyldfølelsen.

Vi mistet Sardinia flyet vårt i fjor. Det går hver lørdag! Men for 6000,- fikk vi bill. til Roma 06.30 neste dag, 2 togturer for å komme til Civitaveccia, en båtreise, en taxi tur, og vips, etter 13 timer var vi på Olbia flyplass med et lass bagasje og jenter på 2 og 3 år. Men følelsen sitter i. Og skyldfølelse for barna som ble skuffet og alle pengene som gikk ekstra.

Gjett om ikke vi var på OSL i god tid før flyavgang i år, og hadde reservert plass til bilen i gangavstand til Avgang.

Gammel 16-08-11, 16:58   #88
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Vi fikk en fin ferie til slutt. Litt regn og overskyet, det var ikke kalkulert inn, men ungene hadde en minnerik opplevelse. I grunnen var 10 dager helt perfekt. Da var i hvert fall jeg og mannen mettet på charter og all inclusive. Det har kommet litt på avstand, men har ikke orket å fortelle om det til venner og bekjente. Det kjennes nok litt for sårt og ydmykende.

Gammel 16-08-11, 17:05   #89
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Så godt at ferien ble fin til slutt da.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 20:02   #90
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Godt at det endte bra.

Gammel 17-08-11, 10:18   #91
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Neste sommer så vil dere tenke tilbake på ferieturen dere møtte opp en dag forsent til med et smil om munnen

Flott at dere fikk en fin ferietur!!!

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 13:31   #92
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Å så godt høre at dere fikk en fin ferie likevel, da

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 23:23   #93
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så bra dere dfikk en fin ferie.

Jeg tror jeg ikke hadde klart å le av dette, selv etter et par år. Det må bare være den verste følelsen ever. Godt det løste seg til slutt.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 10:01   #94
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Jeg tror jeg ikke hadde klart å le av dette, selv etter et par år. Det må bare være den verste følelsen ever.

Nja, spørs vel hva annet en har å sammenligne med, jeg kan tenke meg en del verre enn dette.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.