Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken side av vasken skal såpedispenseren være på?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken side skal såpedispenseren på kjøkkenvasken være på?
På høyre side - jeg er høyrehendt 120 70,59%
På venstre side - jeg er høyrehendt 33 19,41%
På høyre side - jeg er venstrehendt 10 5,88%
På venstre side - jeg er venstrehendt 4 2,35%
På høyre side - jeg er tvehendt 2 1,18%
På venstre side - jeg er tvehendt 0 0%
I midten - flytt blandebatteriet! 1 0,59%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-11, 15:08   #41
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken side av vasken skal såpedispenseren være på?

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Vi har to kjøkkenkummer og vasker i den til venstre, ergo må såpa være til venstre. Den høyre skyller vi i.

Vi også.
Men jeg stemte feil i går, for jeg trodde det var snakk om håndsåpe, og den har vi på høyre side.

Gammel 19-08-11, 15:10   #42
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men vi har bare en kum. Ingen avrenningsfelt, ingen skyllekum.

Gammel 19-08-11, 15:12   #43
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I enden av vasken. Vi har vask til høyre for avrenningsfeltet og såpedispenser til høyre for det igjen. Jeg synes praktisk plassering er mer viktig enn hvorvidt man er høyrehendt eller venstrehendt.

Gammel 19-08-11, 15:13   #44
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gaah, hva slags kjøkkenminimalisme er vel det? Heng den fra taket!

Gammel 19-08-11, 17:18   #45
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er denne vasken:

Men jeg tror det blir som på bildet, oppløftsventilen til venstre og såpedispenseren til høyre.

Gammel 19-08-11, 22:13   #46
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lekker kum. Det er den som er så svine dyr, ikke sant? Hva er den laget av siden den koster 8 laken i Norge?

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 22:30   #47
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det er denne vasken:

Men jeg tror det blir som på bildet, oppløftsventilen til venstre og såpedispenseren til høyre.

I utgangspunktet mener jeg at den skal stå til Høyre for blandebatteriet, men på denne kummen ville jeg hatt den på venstre side.

Vi har denne kummen og oppløftet til bunnproppen står helt til venstre, knappen til avfallskvernen ved siden, blandebatteriet og så er zalodispenseren til høyre for blandebatteriet.

Gammel 21-08-11, 18:58   #48
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høyre - jeg er høyrehendt.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 20:54   #49
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Lekker kum. Det er den som er så svine dyr, ikke sant? Hva er den laget av siden den koster 8 laken i Norge?

Noe kompositt-greier de kaller for Silgranit.

Sitat:

SILGRANIT™ er et materiale som er fremstilt av ca
80% granitkvarts og ca 20% akryliske bindemidler.
Kvarts-steinen blir finmalt til mel-lignende
konsistens, iblandet bindemidler og farge, for
deretter å bli støpt til ferdige vasker. Dette gir et
meget sterkt materiale.
• Gjennomfarget, falmer ikke
• Tar ikke farge av fargesterke produkter
som kaffe, rødvin etc
• Motstanddyktig mot riper,
kan skures med skuresvamp
• Tåler varme opp til 280ºC
• Hygienisk, lett å holde rent
• Vedlikeholdsvennlig
• Tåler vanlige husholdningssyrer

Gammel 21-08-11, 23:13   #50
sonata
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2011
sonata har et hav av muligheter foran seg
Standard

Oppvaskmiddel har man i kummen mens man fyller oppi vann, ikke mens man vasker opp, så helt klart høyre side. Om man er høyrehendt, i hvert fall.

sonata er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.