|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Bergans Vika eller Mandal?Jeg reklamerte på softshell kåpa mi, men de hadde selvfølgelig ikke samme modell inne så jeg fikk gavekort. Jeg hadde en Norheim som er lik som Bergans sin Vika modell. Egentlig ville jeg ikke ha med hette, men den var helt grei. Derfor er jeg sånn i tvil nå.
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bergans Vika eller Mandal?Jeg liker det nøytrale utseendet på Vika best. Knappene på Mandal er ikke helt meg.
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bergans Vika eller Mandal?Jeg er forøvrig veldig fornøyd med Vika. Den har en veldig slankende fasong!
![]() |
![]() |
#6 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bergans Vika eller Mandal?Vika
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Bergans Vika eller Mandal?Bildene er litt små, men jeg synes den øverste - Mandal - ser litt mer feminin ut på et vis, så jeg ville nok ha valgt den.
![]() |
![]() |
#10 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Bergans Vika eller Mandal?
Trykk på bildet så blir de større.
![]() |
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bergans Vika eller Mandal?
De er, som alt Bergans, ganske romslige. Men Vika er smal i livet. Jeg har alt fra barnestørrelse til S i Bergansjakker, og er nok mer en M i overdeler ellers.
![]() |
![]() |
#12 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Bergans Vika eller Mandal?Jeg vipper mellom M og L, men i Vika må jeg ha L for å få den igjen over brystet. Men da er den egentlig for stor nede.
![]() |
![]() |
|
|