|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Ikeakjøkken, tips fra dere som har erfaring
Vi har en tam rørlegger, ja.
|
|
|
|
#22 |
|
maler
|
Ja, jeg har hørt at de ville kan være litt skumle, så jeg anbefaler de tamme.
|
|
|
#23 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ikeakjøkken, tips fra dere som har erfaringBlandebatteriene er ikke så verst, visstnok, men styr unna kummene. De er så tynne, at man raskt bulker og skader dem. Kilde= rørleggerkompis.
|
|
|
#24 |
|
maler
|
Sv: Ikeakjøkken, tips fra dere som har erfaringVi har heltre eikeplater fra ikea forresten. Den fungerer helt greit, men den er litt upolert i overflaten og trenger endel olje når man får den i hus. Ikke helt samme finishen som benkeplata vi hadde før fra norema, men den fungerer helt greit.
|
|
|
#25 |
|
Originala
|
Vi buet ut litt av den ene plata bak, så fikk vi plass til det likevel. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ikeakjøkken, tips fra dere som har erfaringJeg skal ikke ha et eneste skap, bortsett fra de to vitrineskapene som skal stå oppå hverandre. Bare skuffer, for det meste 80.
|
|
|
#27 |
|
maler
|
Sv: Ikeakjøkken, tips fra dere som har erfaringSkuffer er utrolig mye bedre enn skap. Og skap bør ha karuseller og uttrekkbare greier inni seg. Det er jo kul umulig å finne noe innerst i et 50 cm dypt skap.
|
|
|
#28 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikeakjøkken, tips fra dere som har erfaringHar notert meg ei liste nå, kjempeflott med så mange gode råd.
|
|
|
#29 |
|
heimføing
|
Jeg kjøpte den billigste ventilatoren fra ikea, og den bruker ganske mye ja. :underdrivelse:
Men dette gjelder alle innbyggingskjøleskap, de er grunnere enn vanlige frittstående kjøleskap. Har ingenting spesielt med Ikea å gjøre. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Sv: Ikeakjøkken, tips fra dere som har erfaringBygde kjøkken i fjor høst med lidingø fronter og ellers alt av hvitevarer utenom mikro fra ikea ( ovn, induksjonstopp og kjøleskap) |
|
|
|
![]() |
|
|