|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Jeg trenger intervju-tøyMed utgangspunkt i en marineblå blazer med grå og mørkerøde detaljer. Jeg trenger en bluse, en bukse med stretch og pumps med kilehæl. Eventuelt en kjole. Har dere sett noe som kan passe? Det trenger ikke bli for formelt heller, så det trenger ikke se ut som en drakt.
![]() |
#2 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Jeg trenger intervju-tøyJeg har vært innom Esprit i dag, og der har de i alle fall mye ganske formelle jobbklær. Bluser og bukser som passer til intervju har de så absolutt.
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Jeg trenger intervju-tøyHvor er det Esprit-butikker i Oslo/Bærum? Jeg føler at jeg har vært innom samtlige butikker i hele verden (ja, slik føles det faktisk) uten å ha funnet klær som har vært i nærheten av å være fine, men disse to eksemplene fra Esprit gjorde meg litt mer optimistisk.
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Jeg trenger intervju-tøy
Ligger det ikke en Esprit-butikk i Lille Grensen, tro - og på Aker Brygge, eller er de nedlagt?
![]() |
![]() |
#10 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Jeg trenger intervju-tøyJeg har nettopp oppdaget at Ellos selger Esprit klær. Mye lekker, og er man heldig har man kanskje en rabattkode eller to også.
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Jeg trenger intervju-tøyPostordre utgår. Jeg må alltid prøve klær. Det ser jeg av de plaggene jeg kjøper her inne. Det er ikke alltid ting sitter som forventet, nei. Men Grensen, altså? Da må jeg ta meg en tur dit.
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Jeg trenger intervju-tøy
Altfor mye pes for meg. :lat:
![]() |
|
|