Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger intervju-tøy

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-11, 22:53   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger intervju-tøy

Med utgangspunkt i en marineblå blazer med grå og mørkerøde detaljer. Jeg trenger en bluse, en bukse med stretch og pumps med kilehæl. Eventuelt en kjole. Har dere sett noe som kan passe? Det trenger ikke bli for formelt heller, så det trenger ikke se ut som en drakt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 23:31   #2
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger intervju-tøy

Jeg har vært innom Esprit i dag, og der har de i alle fall mye ganske formelle jobbklær. Bluser og bukser som passer til intervju har de så absolutt.

Det er salg på en del skobutikker nå, kanskje du er heldig på Lille vinkel, Grændsens skotøimagasin, kanskje Bianco?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 10:33   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, jeg får ta en liten runde senere i dag. Bra med salg!

Gammel 17-08-11, 10:36   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bianco har salg ja
Kjøpte meg nettopp støvletter der
Det er ganske mye kilhæl også nå, i butikkene.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 10:42   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mønstrete da...

(Esprit)

Eller en sånn type kjole?

Gammel 17-08-11, 10:49   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Takk, de var veldig fine! Jeg har faktisk en skjorte som ser litt sånn ut, den er rød med bittesmå seilbåter på. Den kjøpte jeg på Mango i vinter.

Gammel 17-08-11, 10:51   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er det Esprit-butikker i Oslo/Bærum? Jeg føler at jeg har vært innom samtlige butikker i hele verden (ja, slik føles det faktisk) uten å ha funnet klær som har vært i nærheten av å være fine, men disse to eksemplene fra Esprit gjorde meg litt mer optimistisk.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 10:52   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvor er det Esprit-butikker i Oslo/Bærum? Jeg føler at jeg har vært innom samtlige butikker i hele verden (ja, slik føles det faktisk) uten å ha funnet klær som har vært i nærheten av å være fine, men disse to eksemplene fra Esprit gjorde meg litt mer optimistisk.

Ligger det ikke en Esprit-butikk i Lille Grensen, tro - og på Aker Brygge, eller er de nedlagt?

Gammel 17-08-11, 10:52   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg har vært på en Espritbutikk i Oslo, ved Grensen?

Ellers har Ellos Esprit også, godt utvalg

Gammel 17-08-11, 10:57   #10
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nettopp oppdaget at Ellos selger Esprit klær. Mye lekker, og er man heldig har man kanskje en rabattkode eller to også.

Denne bla falt jeg litt for:
http://www.ellos.no/dv/20-Overdeler-...Zh3f?Nr=330154

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 11:03   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Postordre utgår. Jeg må alltid prøve klær. Det ser jeg av de plaggene jeg kjøper her inne. Det er ikke alltid ting sitter som forventet, nei. Men Grensen, altså? Da må jeg ta meg en tur dit.

Gammel 17-08-11, 11:08   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg slenger de bare i posen igjen, og sender tilbake om jeg ikke skal ha de Koster ikke allverden det.

Gammel 17-08-11, 12:23   #13
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg slenger de bare i posen igjen, og sender tilbake om jeg ikke skal ha de Koster ikke allverden det.

Altfor mye pes for meg. :lat:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.