Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbudtipsetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-11, 11:16   #321
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Ramla inn på H-Sko p åTveita i går.
De har 50% rabatt på alle tøysko og sandaler, ikke på helsesko da, og 30% på resten av butikken.

Gammel 04-08-11, 23:32   #322
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

30% på nedsatte sko på Falkanger eurosko i Trondheim tom lørdag 6/8

Gammel 09-08-11, 13:11   #323
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Rafens har 30% på Mummi krus og skåler, regner med det gjelder alle butikker.

Gammel 09-08-11, 15:43   #324
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Change på Stovner senter har 50% på alle varer pga flytting. Også en del varer som er enda billigere.

Gammel 09-08-11, 17:16   #325
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Masse regntøy og fjorårsull og rester av dresser osv. på salg (-30 % og 50 %) hos Barnas Hus. Jeg kjøpte nytt regntøy til sjuåringen i går til halv pris (reflex - 199,50 for sett). Reflex-ulltrøyer/longs til 79 kr pr del, masse fleece til 79 kr.

På Lade der jeg var hadde de i tillegg mange restekurver med sokker/luer/småplagg satt ned med 50 %.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 15:55   #326
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Om dere vil på Tusenfryd og få 35% rabattt så bestill på nett og bruk kode på P4 sin nettside. Vi skal dit i morgen.
Rabattkode p411wb
http://www.p4.no/story.aspx?id=422675

Gammel 12-08-11, 23:45   #327
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

GinaK: takk for tips, men korleis får du aktivert kode/tilbodet? Når eg bestiller no så får eg ikkje opp noko felt for den tilbodskoden. Må eg betale før eg får aktivert tilbodet?

Gammel 12-08-11, 23:51   #328
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

GinaK: takk for tips, men korleis får du aktivert kode/tilbodet? Når eg bestiller no så får eg ikkje opp noko felt for den tilbodskoden. Må eg betale før eg får aktivert tilbodet?

Hvis du velger andre billetter, i stedet før å gå rett på høydebillettene kommer du riktig. (Knotete beskrivelse, men sånn blir det fra mobil... )

Krem er ikke aktiv  
Gammel 15-08-11, 00:30   #329
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Dette tipset kom som bestilt, siden vi har lovet storebror en tur til Tusenfryd. Takk GinaK!

skyfri er aktiv nå  
Gammel 15-08-11, 09:30   #330
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde en super dag der på lørdag. Lillebror turte å ta Loopen og det var sååå stas etterpå.
Vis frem billetten til parkeringsvaktene så sparer dere de 50,- det koster. Det står ingenting om gratis parkering men vi slapp iallefall når vi sa vi hadde rabattbilett.

Gammel 15-08-11, 13:59   #331
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har småhandlet litt på HM de siste dagene - sokker til 60 kroner og ballettsko til 60 kroner. For begge kjøpene fikk jeg et gavekort på 50 kroner som kan brukes innen 27. august, mener jeg det var. Det var jo grei valuta for pengene. Vet ikke hvor lenge de deler ut slike gavekort i kassa.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 23:45   #332
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har småhandlet litt på HM de siste dagene - sokker til 60 kroner og ballettsko til 60 kroner. For begge kjøpene fikk jeg et gavekort på 50 kroner som kan brukes innen 27. august, mener jeg det var. Det var jo grei valuta for pengene. Vet ikke hvor lenge de deler ut slike gavekort i kassa.

Eg shoppa i Oslo i helga, og fekk nytt gåvekort kvar gong eg handla på HM. Det vart fire gåvekort og 200 lettjente pengar.

Kappahl har 50 kroner i rabatt på alle bukser. Eg synes dei har veldig mykje bra bukser til Poden. Greit å vite om at dei er veldig variable sånn størrelsesmessig. Greit at det meste av Kappahls klær går på 60 grader og i tørketrommel.

Gammel 20-08-11, 22:21   #333
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm, jeg fikk ikke gavekort da jeg handlet på H&M i dag! Handlet i barneavd. vel å merke.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 22:25   #334
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Hm, jeg fikk ikke gavekort da jeg handlet på H&M i dag! Handlet i barneavd. vel å merke.

Ja, det var det jeg gjorde også. Det spørs om ikke tilbudet er over, da.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 23:23   #335
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Her om dagen fikk jeg mail fra HM med 10% på alt + 25% på en vare innen 21.08. Tilbudskode 9503.

Gammel 21-08-11, 00:17   #336
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

40% på all bekledning på Komplettfritid.no. Varer t.o.m 24/8. Jeg har akkurat bestilt meg en jakke fra Bergans.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 21-08-11, 23:50   #337
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

40% på all bekledning på Komplettfritid.no. Varer t.o.m 24/8. Jeg har akkurat bestilt meg en jakke fra Bergans.

Takk for tipset! Det ble Bergansjakke til mannen, vinterdress til storebror og cherroc til lillebror

Gammel 25-08-11, 21:49   #338
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Takk!!! Ble Bergans outfit på meg også

Gammel 25-08-11, 22:43   #339
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Fant bursdagsgave til sambo.. Takk for tips.

Gammel 26-08-11, 14:05   #340
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

50% på Tom & Trine ull til baby hos sparkjop.no. Gjelder t.o.m. 28. august.

MokkMokk er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.