Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-11, 18:46   #21
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke varme vintersko til frossenpinn?

Jeg kan melde om at det er fullt mulig å fryse i sorelsko. *frysepinn* Jeg lånte podens kamik shadow ved et par anledninger. De var nydelige, men ikke så veldig pene at det gjør noe.

Gammel 14-08-11, 19:00   #22
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg kan melde om at det er fullt mulig å fryse i sorelsko. *frysepinn*

Ja, det er det virkelig. Synd ikke de er spesielt varme og fryser ofte med dem, selv etter ganske kort tid og selv om det ikke er spesielt kaldt *også frysepinn*

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 19:16   #23
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte noen supre fra Merell i fjor, de er vanntette og varme og ikke så veldig høye.

Finner ikke min modell, men denne her så veldig fin ut. Bra kvalitet og vanntett.

Gammel 14-08-11, 19:40   #24
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Muklukene går jo helt til knærne (på meg), det er også et poeng.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 19:53   #25
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cate the Great fra Sorel reddet praktisk talt livet mitt i fjor.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 19:58   #26
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg er også en fryspinn og her hvor jeg bor kan det bli over 20 minus om vinteren. Jeg har hatt endel vintersko, bla Sorel (som var ok), men ingen har holdt meg så varm som Timberland Mukluk. De varmer fra tærne til knærne.

Gammel 14-08-11, 20:06   #27
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Skjønner at mukluk er noe å kikke på, de har de da hvertfall i butikkene mener jeg. Høye lobber kan jeg ikke huske å ha sett i butikk

Gammel 14-08-11, 20:14   #28
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er svært fornøyd med UGG Boots, men de er litt for varme når det er bare et par minus.

Så jeg tenker at neste kjøp blir lobber og høye gore tex til bruk mellom 0 og -5 grader. Samme som barna har.

Gammel 14-08-11, 20:18   #29
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte disse i fjor, utrolig fornøyd, frøys ikke en eneste dag på Oslo-VM.
Utrolig gode å gå i, ikke for tunge og gode såler. Har en type gummi rundt tuppen så dersom det skulle være slaps blir man ikke våt. Eneste stedet jeg faktisk så disse ifjor var på Eurosko på Sandvika Storsenter. Sålen er ganske tykk, selvom det ikke ser sånn ut på bildet.
De heter Sorel Women's NL1609 Mackenzie Slip Tall Snow Boot.

I år har jeg kjøpt meg disse: Uggs - regner med at disse også er ganske varme. Ikke akkurat base-i-snøen-sko, men jeg syntes de er lekre Uggs Chestnut Lynnea

Disse har jeg også, mer som arbeidssko og "slenge-på-seg-i-en-fei"boots. Veldig fornøyd, utrolig varme og gode. (Uggs Kensington Boots)

Sist redigert av Fløyel : 14-08-11 kl 20:29.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 20:51   #30
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Oi oi, Fløyel! De Uggsene var lekre! Er de foret helt inni? Og hva koster de?

Gammel 14-08-11, 20:53   #31
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Oi oi, Fløyel! De Uggsene var lekre! Er de foret helt inni? Og hva koster de?

De er foret helt inni, med en deilig tjukk lodden såle av saueull
De koster kr 2.400,- her hjemme (sett de kun på Gardermoen til den prisen). Jeg har ikke kjøpt mine i Norge, jeg betalte ca 1.200,- for disse i USA. (regner med at det er de Lynnea bootsene du spør om)

Gammel 14-08-11, 20:56   #32
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Her melder jeg meg også. Etter at jeg kjøpte FP vinterbunaden i fjor er jeg ikke lenger kald på overkroppen, men fryser stadig på beina.

Hva er det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 21:00   #33
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Åh Fløyel! Lynnea Boots havnet dermed på toppen av høst-ønskelista!

Gammel 14-08-11, 21:03   #34
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Vinterbundaden er North Face dunparkas, star. Den går ned til over rumpa, er innsvinget så den er ikke bumsete, den er varm og god og i det hele tatt en fryd å bruke.

Det er denne, Hyacinth! "alle" snakket om denne i fjor vinter, og jeg har inntrykk av at "alle" har den i en eller annen variant.

Gammel 14-08-11, 21:06   #35
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

De er foret helt inni, med en deilig tjukk lodden såle av saueull
De koster kr 2.400,- her hjemme (sett de kun på Gardermoen til den prisen). Jeg har ikke kjøpt mine i Norge, jeg betalte ca 1.200,- for disse i USA. (regner med at det er de Lynnea bootsene du spør om)

Åh! Det er så ofte at pelsen bare er til pynt, så blir jeg så skuffet når jeg prøver på. Disse er jo både varme og lekre. Men 2400 er dyrt da. Så de på en nettsiden til halve prisen, men aner ikke hva dt vil koste å sende.

Får drømme litt til.

Gammel 14-08-11, 21:08   #36
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Åh! Det er så ofte at pelsen bare er til pynt, så blir jeg så skuffet når jeg prøver på. Disse er jo både varme og lekre. Men 2400 er dyrt da. Så de på en nettsiden til halve prisen, men aner ikke hva dt vil koste å sende.

Får drømme litt til.

Jeg slet litt med å finne disse, fordi de er "Limited eddition" fra UGGS, så jeg måtte til en ren UGGS butikk i New York for å finne de. Men jeg lurer på om de har sluppet opp for salget av de nå, for i sommer så jeg de flere steder i Orlando

Gammel 14-08-11, 21:10   #37
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke hjelpe. Jeg fryser i Kamikvintersko som skal fint tåle -30 gr.

Gammel 14-08-11, 21:13   #38
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er denne, Hyacinth! "alle" snakket om denne i fjor vinter, og jeg har inntrykk av at "alle" har den i en eller annen variant.

Åh, ja, jeg minnes noe sånt.

I Stavanger er ikke sånne plagg særlig aktuelt, heller ikke varme sko. Problemet er snarere svetting i sko.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 20:32   #39
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg kjøpte noen supre fra Merell i fjor, de er vanntette og varme og ikke så veldig høye.

Finner ikke min modell, men denne her så veldig fin ut. Bra kvalitet og vanntett.

Jeg har også Merrell, likner veldig på de på bildet, men mine er helt sorte. De er i skinn, ergo ikke vanntette, men jeg har aldri, aldri vært kald.

Edit: Her er mine:

Har nå lest at de skal være vanntette Har bare ikke testet de ut i vann.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 22:36   #40
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Dytter på denne igjen.

Hvem er det som fører Mukluk?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.