|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Borte
|
Sv: Hvor mye penger er du villig til å legge på fordi gulvet er fint? Miljøvennlig?
Nei, det ville jeg aldri gjort. JEg tenkte mer i retning kortreist og lokalt og at jeg ikke setter meg 100% inn i produksjonsmetoden og hva slags lim som er brukt og sånn.
|
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mye penger er du villig til å legge på fordi gulvet er fint? Miljøvennlig?Hvis man vil unngå regnskogstømmer kan man utelukke følgende tresorter:
|
|
|
#23 |
|
Borte
|
Sv: Hvor mye penger er du villig til å legge på fordi gulvet er fint? Miljøvennlig?Hvordan er ståa for de mer tradisjonelle norske tresortene da, Tallulah? Eik, ask, lønn og furu feks? Hva er det produsentene miljøsynder med for de tresortene?
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mye penger er du villig til å legge på fordi gulvet er fint? Miljøvennlig?
Det vet jeg ikke, faktisk. Jeg vil tro det går med på innhold i lim og lakk, evt. arbeidsforhold på fabrikker.
|
![]() |
|
|