|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg kunne heller tenkt meg å arrangere en slags 4-stjernes middag (som vist på TV Norge). Altså at man avtaler med 3 andre par om at man lager 3-retters middag for hverandre på tur. Det blir jo også en slags food swap.
|
|
|
|
#22 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg syns det hadde vært kjempegøy. Jeg kommer! Kanskje det kan gi oss spark bak til å begynne å lage ost igjen. ellers har jeg kjelleren full av hjemmelaget vin
|
|
|
#24 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg stiller med hjemmelaget ripslikør.
|
|
|
#25 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg har saft, syltetøy, hermetiske epler og pærer, og selvfisket sei i form av både filet og fiskekaker. Jeg har for vane å dytte hjemmeproduksjonen på familie og venner, men det er litt skumlere med en organisert bytting. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?
Jo.
|
|
|
#28 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg hadde elsket å være med på det og har allerede tenkt ut hva jeg kunne bytte. *overivrig* |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Kakemonster
|
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg syns liksom selve byttegreia ble så komplisert. Bohnanza med mat istedet for kort?
|
|
|
|
#30 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Vel, det om alle hadde godtatt at jeg gjentatt stilte med egg og melk så hadde jeg kommet. Skulle jeg brukt timesvis på kjøkkenet i forkant ville jeg latt det være.
|
|
|
#33 |
|
maler
|
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Hm. Jeg er usikker. Det rykker litt i hygienenerva mi. Men gitt at det var folk jeg stoler på, er det jo en morsom ide.
|
|
|
#34 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg synes konseptet høres helt supert ut! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Det hadde vært moro! Jeg kunne bidratt med ripssaft og egg fra egne frittgående høner. Og tørket sopp.
|
|
|
#38 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Hvis man skulle dempet prestasjonsangsten noe, kunne man kanskje hatt en mailrunde først om hva folk ønsker seg og hva folk kan bidra med? Eller vil det ødelegge noe av konseptet? |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Tror det hadde rykket litt i hygiene nerva mi også gitt.
|
|
|
#40 |
|
One of These Days
|
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg hadde glatt blitt med på food swap og 4 stjernes middag! Hadde sikkert bakt noe eller lagd en marinade eller krydder. Og hvis det var alt hjemmelaget, hadde jeg vel tatt med sokker, votter og lue i tillegg! |
|
|
|
![]() |
|
|