Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Pay it forward - dvder

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-11, 20:05   #61
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pay it forward - dvder

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har rydda:

Gone with the Wind (fortsatt i plast)
The Hangover
Grease
She-devil (fortsatt i plast)
Romance & Cigarettes
The Importance of Being Ernest NB! Uten undertekster
Margot at the Wedding
Dobbel-DVD: You, me and Dupree og Along came Polly

Kan jeg få Gone with the Wind, Romance & Cigarettes og Margot and the Wedding?

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Jeg har også følgende filmer:

The Wicker man (thriller)
Empire falls (drama)
Goodbye America (action/thriller)
Quantum of solace (James bond)
The battle of the river plate (krig)
Seawolf (action/thriller)
Owning Mahowny (thriller)
Slakteren fra Lyon (drama)
Mitt navn er Radio (drama)
Avsløringen (spiontriller)

Jeg vil gjerne ha Quantum of solace og The Wicker man.

Gammel 09-08-11, 20:11   #62
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jatakk!

Værsågod. Send PM med kontaktdetaljer.

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Kan jeg få Gone with the Wind, Romance & Cigarettes og Margot and the Wedding?

Ja, det kan du. Send meg PM.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 20:27   #63
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Livet er herlig
Monty Python - meningen med livet
House - sesong 2

Gammel 09-08-11, 21:35   #64
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil veldig gjerne ha Livet er herlig!

Gammel 09-08-11, 21:40   #65
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg vil veldig gjerne ha Livet er herlig!

Ok! Vi kan vel få til en overlevering uten postmann?

Gammel 09-08-11, 21:42   #66
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok! Vi kan vel få til en overlevering uten postmann?

Det bør gå, ja!

Gammel 09-08-11, 21:53   #67
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg vil gjerne ha Quantum of solace og The Wicker man.

Den er grei. Jeg er uten bil de neste 2 ukene, så det er vel kansje like greit å sende dem?

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 22:01   #68
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Fortsetter med Love & war

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 01:10   #69
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Livet er herlig
Monty Python - meningen med livet
House - sesong 2

House 2. Jeg skall prøve å finne noe, jeg også.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 15:15   #70
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Den er grei. Jeg er uten bil de neste 2 ukene, så det er vel kansje like greit å sende dem?

Jeg sender deg en PM med adressen min.

Gammel 14-08-11, 15:44   #71
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

House 2. Jeg skall prøve å finne noe, jeg også.

Den er god! Send meg PM.

Gammel 15-08-11, 13:38   #72
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Mona Lisa smile - drama med Julia Roberts, Kirsten Dunst, Maggie Gyllenhaal og Julia Stiles

Damage - drama med Juliette Binoche, Jeremy Irons, peter Stormare og Maria Richardson

Alexander - actiondrama med Colin Farrell, Angelina Jolie, Val Kilmer, Rosario Dawson og Anthony Hopkins

Det beste fra bla-bla-bla (i plast): Det beste fra NRK-serien med Anne Kat. Hærland

Primeval - The complete series one (i plast)

Gammel 15-08-11, 14:06   #73
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil gjerne ha Mona Lisa smile. Har helt sikkert noen filmer jeg kan gi videre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 14:29   #74
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må rydde litt seriøst, men kan starte med den tyske filmen "Alle andre" fra 2009.

Gammel 15-08-11, 14:39   #75
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg vil gjerne ha Mona Lisa smile. Har helt sikkert noen filmer jeg kan gi videre.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Må rydde litt seriøst, men kan starte med den tyske filmen "Alle andre" fra 2009.

Da bytter jeg gjerne med deg.

Gammel 15-08-11, 14:40   #76
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Flott! Sender adresse til hverandre da.

Gammel 16-08-11, 18:31   #77
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil gjerne ha Alexander.

Jeg har fortsatt ledig disse hvis noen vil ha.

Empire falls (drama)
Goodbye America (action/thriller)
The battle of the river plate (krig) Flubby
Seawolf (action/thriller)
Owning Mahowny (thriller)
Slakteren fra Lyon (drama) LilleT
Mitt navn er Radio (drama)
Avsløringen (spiontriller)

Sist redigert av Tuppen : 16-08-11 kl 21:12. Årsak: Oppdatering
Gammel 16-08-11, 20:19   #78
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Jeg vil gjerne ha Alexander.

Den er grei. Fint om du sender meg adressen din igjen.

Gammel 16-08-11, 20:27   #79
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

The battle of the river plate (krig)

Den vil jeg gjerne ha! Digger gamle krigsfilmer

Gammel 16-08-11, 21:05   #80
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Den er grei. Fint om du sender meg adressen din igjen.

Har sendt pm.

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Den vil jeg gjerne ha! Digger gamle krigsfilmer

Den er grei. Vi er uten bil, så det er nok like greit å sende den - bare send adressen din.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.