Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reima eller PoP vinterdress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-11, 23:35   #161
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Jeg valgte ikke den rød fordi han har rødt skallsett nå. Det var en nydelig rødfarge og absolutt for gutter. Min gutt elsker rød.

Dressen koster 1200 i år (som tidligere vel?)

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 23:37   #162
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Dersom den røde ikke er feminin på noe vis, tar jeg gjerne en rød til Knerten. Han liker rødt han, og da er den jo (om han mot formodning ikke sliter den ut) gjenbrukbar til søstra senere, litt mer enn marineblått. Det går det også, men heller rødt til ham, enn mørkeblått til henne, eller ham for den del.

Gammel 08-08-11, 23:40   #163
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

PoP driver ikke med det tullet for eksempel Reima driver med, hvor den turkise luen har lastebil, den lilla dressen blomster/sommerfugler/hjerter osv, så dersom rødfargen er finere enn på bildene (jeg mener jeg liker den, ut fra hukommelsen!) burde den passe utmerket til en gutt, også.

Jeg er bare litt opphengt i lilla. Og så synes jeg faktisk det glatte foret i ReimaTec-dressene er praktisk fordi det gjør dem så lette å få på.

The jury is still out.

Sist redigert av Nera : 08-08-11 kl 23:51.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 23:40   #164
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

De røde ticketdressene er også veldig, veldig fine! Jeg synes også pop-dressene er veldig ok, men jeg liker ikke helt det fleeceforet på vinterdressene. Dog ser jeg at du bor på vestlandet og der er det sikkert en fordel å kunne variere tykkelsen på dressen også om vinteren.

Jeg tror ticket vil bli for varm her. I fjor brukte han lego tec, veldig fornøyd med den. Men har veldig lyst å prøve POP.

Gammel 08-08-11, 23:42   #165
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg er bare litt opphengt i lilla. :sjenert: Og så synes jeg faktisk det glatte foret i ReimaTec-dressene er praktisk fordi det gjør dem så lette å få på.

The jury is still out.

Enig i at glatt for er best. Rasavil, Lego tec og Jonathan har også det samt Name it.

Gammel 08-08-11, 23:44   #166
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke om POP har lilla i år, men den i fjor var veldig fin og fungerer til begge kjønn. Ticket sin lillafarge er nydelig til jente, men den var i overkant duslilla til at jeg ville hatt den til en gutt. Reima driver med en sånn kjønnsretting jeg ikke liker, det må liksom et par sommerfugler og blomster nederst på den røde dressen for å være sikker på at man ikke kan gjenbruke den til lillebror.

Gammel 08-08-11, 23:53   #167
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Enig ang. Reima og kjønnsretting av klær. Jeg føler vel at det er greiere å bruke gutteklær til ei jente, enn motsatt. Snuppa har for eksempel brun Reima-dress med turkise og grønne monstre, fordi det var finere enn den røde jentemodellen med blomster.

Hvor er det lurt å kjøpe Ticket fra når man ikke kan se dem IRL? Og dersom jeg ville valgt 92 i Reima for å ha litt å gå på, burde jeg velge 86 eller 92 i Ticket?

Gammel 08-08-11, 23:56   #168
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig ang. Reima og kjønnsretting av klær. Jeg føler vel at det er greiere å bruke gutteklær til ei jente, enn motsatt. Snuppa har for eksempel brun Reima-dress med turkise og grønne monstre, fordi det var finere enn den røde jentemodellen med blomster.

Hvor er det lurt å kjøpe Ticket fra når man ikke kan se dem IRL? Og dersom jeg ville valgt 92 i Reima for å ha litt å gå på, burde jeg velge 86 eller 92 i Ticket?

Jeg ville nok valgt 92 i ticket også til en 2009-modell med mindre hun er veldig liten. Men ticket er større enn reima. Jeg har en i str 98 liggende til min og den er jeg litt redd for at er i overkant. Vi får se. Hvis ikke får jeg kjøpe en turkis babybaggie til han i år også, de er så fantastisk fine. Den turkisfargen er nydelig. Babymodellen til ticket er forresten mye mykere enn den med en glidelås, og dermed bedre til de små.

Gammel 08-08-11, 23:58   #169
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Standard

Tusen takk, Katta. Hun er ikke veldig liten, har ligget rundt 25-percentilen, og har kanskje strukket seg ørlite nå. Jeg må se meg litt rundt før jeg finner noe, og jeg har aldri bestilt ting fra DK eller SE før, som sikkert er de beste alternativene?

Gammel 09-08-11, 00:12   #170
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Selvsagt kan gutter bruke rødt, sønnen min har masse røde klær. Men han vil ikke ha rød utedress, og når man er nesten fire år gammel må man ha litt medbestemmelsesrett, ellers nekter han å kle det på seg Han elsker som sagt grønt og turkis, og hadde de hatt den i grønn i år også hadde den vært bankers.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:29   #171
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Molo kommer med en rutete, ser jeg. Den brune derfra er også flott. Jeg er ikke helt glad i den pelsgreia rundt hetta på T2H, kan det tas av?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:35   #172
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Molo kommer med en rutete, ser jeg. Den brune derfra er også flott. Jeg er ikke helt glad i den pelsgreia rundt hetta på T2H, kan det tas av?

Ja, det kan den.

Gammel 09-08-11, 00:38   #173
Geitrams

Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Hvor kjøper man Ticket på nett? 104 holder vel til en atletisk kar på rett over metern?

Gammel 09-08-11, 01:06   #174
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Hvor kjøper man Ticket på nett? 104 holder vel til en atletisk kar på rett over metern?

www.lillemartine.no
Ellos hadde litt ticket i fjor.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 01:07   #175
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Syns PoP-dressene er fine, men både den grå og mørkeblå var veldig kjedelig. Til jente er den røde nydelig.

Vi har rød Isbjørn dress til poden, han liker rødt.

Gammel 09-08-11, 01:07   #176
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg mener jeg kjøpte vår på styledelux.com. Kom moms OG toll i tillegg, så det ble ikke så billig. (de trekker fra dansk mva da, men det er tollgebyr)

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 01:23   #177
Geitrams

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Vi har rød Isbjørn dress til poden, han liker rødt.

Ja, rødt er flott. Hvis min gutt hadde villet hatt den røde hadde også mor vært fornøyd
Jeg er ute etter brun, blå, turkis eller grønn fordi jeg vet at han ville godtatt det uten at vi måtte ha kranglet hver gang han skulle hatt på seg dressen.

Gammel 09-08-11, 01:25   #178
Chablis
Drømmer

Standard

Ja, rødt er flott. Hvis min gutt hadde villet hatt den røde hadde også mor vært fornøyd
Jeg er ute etter brun, blå, turkis eller grønn fordi jeg vet at han ville godtatt det uten at vi måtte ha kranglet hver gang han skulle hatt på seg dressen.

Vi har ikke de problemene, poden bruker de ytterklærne han får heldigvis. Han har sine favoritter da men det er greit.

Gammel 09-08-11, 10:51   #179
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Standard

Er denne dressen å anbefale? Jeg har fortsatt mest lyst til å kjøpe i lilla, men har ikke funnet den i noen norske nettbutikker.

Lurer på om det finnes noen nettsteder hvor man kan se den nye Reima-kolleksjonen, om dressene er like glorete som de har vært i det siste?

Gammel 09-08-11, 10:55   #180
millact

Standard

Er denne dressen å anbefale? Jeg har fortsatt mest lyst til å kjøpe i lilla, men har ikke funnet den i noen norske nettbutikker.

Lurer på om det finnes noen nettsteder hvor man kan se den nye Reima-kolleksjonen, om dressene er like glorete som de har vært i det siste?

De er ikke på nett enda, men kommer helt sikkert snart. Synes også de har vært glorete, ja!

Om man melder seg inn i POP sin email kundegruppe på sms får man 20% på et kjøp ut august, verdt å ta med seg på vinterdress tenker jeg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.