Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Oppfordring - ta kontakt!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-11, 12:56   #15
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppfordring - ta kontakt!

Mange leger og høyt utdannede blant disse utenlandske foreldrene ser jeg... Lurer på hvor de foreldrene jeg møter i jobben min har barna sine *grubler*. Ja, nå provoserer jeg med vilje, men det er jo ikke sånn at somalske, afghanske og kurdiske (fuksjonelle) analfabeter er et helt bitteliten marginal gruppe. Det er jo dem det er snakk om ofte når vi snakker om foreldre som det er vanskelig å få kontakt med, og som ofte sender mann eller eldre unger på foreldremøter. Om jeg skal si min helt ærlige mening så er det disse kvinnene som trenger dere aller mest - det er disse kvinnene som er mest isolert, og jeg tror mange ville blitt veldig overrasket over hvor mange flotte kvinner som er gjemt bak språk- og kulturbarrieren.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.