|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvordan skjule dør som ikke er i bruk?Siden det er snakk om bare en kortere periode, og siden det skal gjøres omfattende arbeid der om få år, hadde jeg trolig løst problemet med et teppe eller en bokhylle, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skjule dør som ikke er i bruk?
Ja, det er nettopp det som er poenget. Vi trenger en midlertidig, billig og ikke veldig arbeidskrevende løsning, men det bør jo gjerne se noenlunde ok ut også. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skjule dør som ikke er i bruk?Jeg ville malt døra i samme farge som veggen og latet som den ikke var der.
|
|
|
#24 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvordan skjule dør som ikke er i bruk?Sett opp en stor sponplate over døra og videre bortover der flatskjermen skal henge. La det være igjen litt panel på sidene av platen og opp mot taket. Mal eller tapetser platen i kul farge, heng skjermen på og lat som det skal være sånn. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Leser
|
Nei, men et symbioseektepar - riktignok med en liten kjønnsforskjell å spore. Mannen er slik at "Næsj, er det noen som vil se dette?" Mens jeg står og himler med øynene. (Jeg kan faktisk - til barnas store glede - lage helt hvite "spøkelsesøyne", så all treningen har gitt meg noe igjen. Jeg burde egentlig hatt en alternativ karriere som medium.
|
|
|
#28 |
|
heimføing
|
Bilde! Eller kanskje ikke... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skjule dør som ikke er i bruk?Mal døra i samme farge som veggen, så sklir den inn.
|
|
|
#30 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skjule dør som ikke er i bruk?Om det er vegg på den andre siden av flatskjermen, kan det kanskje gå å henge opp en egenlaget panellengde over døra, og så en til like langt fra skjermen på den andre siden?
|
|
|
#31 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skjule dør som ikke er i bruk?I en butikk her jeg bor har de et veldig stygt sikringskap som stikker ut i et hjørne og hun har hengt en fin lingardin i det hjørnet og det ble vedig fint. |
|
|
|
![]() |
|
|