Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billig og ok hotell sentralt i London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-11, 23:20   #14
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig og ok hotell sentralt i London

Jeg pleier å bruke hotwire.com for hotell i London (Sjekker også lastminute.com, latedeals.com, hotels.com og hrs.de). Jo nærmere avreisedato du bestiller på hotwire, jo billigere blir det som regel, men rom kan også bli utsolgt.

På hotwire får du ikke opp hotellnavnet, men antall stjerner og område hotellet ligger i. Hotellnavn får du vite når du har betalt. De store hotellkjedene bruker hotwire for å dumpe hotellrom til langt lavere priser enn det de ønsker at folk flest skal få vite om.

Vi har alltid vært fornøyd med hotellene vi har fått gjennom hotwire, har også brukt det ganske mye i USA. For et par uker siden fikk vi et Hilton hotell (4* ved canary wharf i London), har også fått hilton-hoteller i usa.

Verdt å sjekke ut ihvertfall! For min del spiller ikke hotellnavnet noen særlig rolle, det er fasiliteter/stjerner og beliggenhet som er det viktige, og aller viktigst er jo prisen.

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg reklamerer for hotwire, jo færre som vet om det, jo lavere priser får jo jeg

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.