Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reima eller PoP vinterdress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-11, 22:40   #81
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Hvor ser dere pop sine vinterdresser egentlig? Jeg tittet på nettsiden deres (som jeg ikke fant på norsk?) og der fant jeg bare høstkolleksjonen nå, skalldresser?

Gammel 07-08-11, 22:52   #82
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal kjøpe Sønnemannens fjerde Ticketdress nå i høst. Utrolig fornøyd, aldri opplevd at han har vært bløt eller kald, aldri hatt hull og slitasje vises minimalt til tross for hard bruk.

Dessuten er de, med god margin, de aller fineste dressene på markedet. Om det betyr noe

Gammel 07-08-11, 23:15   #83
olena
Superaktiv

olena sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Så kjipt med hull i jakken da, håper ikke det skjer her.

Kjedelig med hull på dressen.
Ville bare si at vår aktive fireåring ikke bruker dressen veldig forsiktig, og her er det ikke blitt hull på dressene. Har skallsettet også for sommerregnet. Og det er brukt på svaberg ol. Ingen hull eller synlig slitasje her.
Hos oss er imidlertid Reimadresser fått hull to ganger, så det er sikkert litt avhengig av hvor uheldig man er.
I allefall første dressen, Isbjörn, som jeg har vært fornøyd med alt, både tetthet, pusting, passform og at den er enkel å ta på seg selv.

Gammel 07-08-11, 23:25   #84
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hvis vi snakker hull har Bergans Stallo og Reflex stått for hullene her i gården.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:28   #85
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg skal kjøpe Sønnemannens fjerde Ticketdress nå i høst. Utrolig fornøyd, aldri opplevd at han har vært bløt eller kald, aldri hatt hull og slitasje vises minimalt til tross for hard bruk.

Dessuten er de, med god margin, de aller fineste dressene på markedet. Om det betyr noe

Til det siste: guttedressene, ja, men ikke jentedressene. Ikke for det, jeg kan godt ha guttedress til jenta her.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:30   #86
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

jooo jeg har kjøpt verdens nydeligste dress til jenta mi fra ticket!

Tre stk!
Gammel 07-08-11, 23:31   #87
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Til det siste: guttedressene, ja, men ikke jentedressene. Ikke for det, jeg kan godt ha guttedress til jenta her.

Ja, det skal jeg ikke uttale meg om Jeg har i grunnen aldri sett så nøye på jentedressene.

Men vinterdressene er jo rimelig unisex, eller?

Gammel 07-08-11, 23:35   #88
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Ja jeg har ikke sett forskjell annet enn på farger.

Tre stk!
Gammel 07-08-11, 23:36   #89
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Ville ikke gått for lego sin, har hatt to av de. Ikke var de tett og ikke var de noe god i kvaliteten. Ble hull i de med en gang. Og refleksen gikk av med en gang.

Jeg er uenig i det. Hadde lego tec i fjor vinter til min sønn, vises ikke at den er brukt. Vi hadde snø i et par dager bare, resten regn. Han har brukt den i pøsregn i Stavanger, holdt ham tett, bruker ikke regntøy. Han skal bruke den i år også.

Gammel 07-08-11, 23:36   #90
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hvor ser dere pop sine vinterdresser egentlig? Jeg tittet på nettsiden deres (som jeg ikke fant på norsk?) og der fant jeg bare høstkolleksjonen nå, skalldresser?

www.polarnopyret.no tror jeg jeg gikk inn på. Der er det skalldresser med uttagbart for, altså vinterdresser.

Gammel 07-08-11, 23:41   #91
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg er uenig i det. Hadde lego tec i fjor vinter til min sønn, vises ikke at den er brukt. Vi hadde snø i et par dager bare, resten regn. Han har brukt den i pøsregn i Stavanger, holdt ham tett, bruker ikke regntøy. Han skal bruke den i år også.

Da må vi ha vært skikkelig uheldig med våres to. De som jenten min har brukt ser ikke ut, ser ut så hun har brukt de i flere år. Og hun har bare brukt den en sesong.

Fikk levert inn den første dressen fordi den trakk til seg vann og jenten var kliss våt. Men kan være de var uheldig med det partiet da for de hadde fått inn flere klager.

Gammel 07-08-11, 23:42   #92
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

jooo jeg har kjøpt verdens nydeligste dress til jenta mi fra ticket!

Denne? Eneste jeg har sett til jente, den synes jeg blir for lys.

Gammel 07-08-11, 23:44   #93
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Denne? Eneste jeg har sett til jente, den synes jeg blir for lys.

Det er klart, hvis du må ha blomster og blonder har ikke ticket så mye. Det meste er ensfarget til begge kjønn. Men de har både ensfarget rosa, lilla og rød og så har jeg sett flere print-dresser enn det der, mener å huske "jentemønsteret" i fjor var ganske kult, mørk lilla med rundinger i ulike farger på.

Gammel 07-08-11, 23:44   #94
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg hadde bestemt meg for å prøve PoP i år, men fargene var så begredelige at jeg tror jeg har droppet det. Vil ha grønn dress. Venter spent på utvalget fra Reima, har vært superfornøyd med Reima vinterdress i alle år nå, så mulig vi fortsetter med det. Min gutt er jo også av den smale, atletiske typen, og har passet Reima perfekt.
Men har du vurdert Helly Hansen da? Har akkurat kjøpt ham ny skalldress, og landet da på HH, den passet perfekt i str 110.
Ellers var jeg superfornøyd med Reflex sin skalldress det året vi hadde den, den holdt potte tett i regn og sølevær. Ikke prøvd vinterdressen.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:45   #95
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her ser du det sirkelmønsteret. De hadde heldresser også.

Gammel 07-08-11, 23:47   #96
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg hadde bestemt meg for å prøve PoP i år, men fargene var så begredelige at jeg tror jeg har droppet det.

Jeg synes de var greie, jeg, nøytrale og fine. Så kan man heller ha en tøff lue til tenker jeg.

Gammel 07-08-11, 23:48   #97
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Men har pop-vinterdressene kommet i butikkene? Jeg så bare skalltøy da jeg var i butikken i forrige uke. Jeg syntes imidlertid det var fine farger.

Gammel 07-08-11, 23:48   #98
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det er klart, hvis du må ha blomster og blonder har ikke ticket så mye. Det meste er ensfarget til begge kjønn. Men de har både ensfarget rosa, lilla og rød og så har jeg sett flere print-dresser enn det der, mener å huske "jentemønsteret" i fjor var ganske kult, mørk lilla med rundinger i ulike farger på.

De ensfargede er fine synes jeg.Det jentemønsteret de hadde i fjor var også fint.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:51   #99
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Hva slags svar var nå det? Har jeg sagt noe om "blomster og blonder"?
*sur*

Den fra i fjor med mønster var jo ikke så verst, det var jo mørk bunn i det minste. Hvis den ikke finnes i år, hjelper det jo ikke stort, men jeg regner med at det finnes flere modeller som ikke er lagt ut på nett.

Gammel 07-08-11, 23:53   #100
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Men har pop-vinterdressene kommet i butikkene? Jeg så bare skalltøy da jeg var i butikken i forrige uke. Jeg syntes imidlertid det var fine farger.

Så vintertøyet i butikken i går.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.