|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Ja vi har så vi klarer oss og litt til.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Nå har vi to kjøkken og skapplass så det holder, så det er i grunnen ikke noe plassproblem. Vi har ett pent middags- og kaffeservise i samme serie. Vi fikk det når vi giftet oss og har vel stort sett komplett til 12 av begge deler. Ellers har vi to hverdagsserviser, ingen av dem er komplette til 12 lenger da en del er knust og kastet. Vi har ett av de i skapene på hovedkjøkkenet og det andre står i skapet i leiligheten nede som brukes til ferierende familiemedlemmer og venner. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Kjøkkendingser
|
|
|
|
#24 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Jeg har sluttet med hamstring, nå fyller jeg bare på når noe knuses. Kaster mer og mer, har sluttet å tro at jeg får bruk for det igjen.
|
|
|
#25 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Vi har generelt alt for mye av det man kan ha på et kjøkken, og mye av problemet er at vi var to kokker som flyttet sammen og hadde dobbelt op av alt man trenger og ikke trenger. Og selv om jeg ser det krymper litt nå og da blir det bare mindre og mindre plass til alt. Begriper ikke hvorfor det er så vanskelig å kaste ting når man helt tydelig ikke har plass til alt?
|
|
|
#26 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Jeg har et skap i stuen og i det skapet har jeg alt jeg ikke trenger, men som er kjekt å ha. Krystall og porselen til 12 personer, juleservise og et kinesisk koppesett som jeg har arvet etter min onkel. I tillegg har jeg 2 kaffesett til 6 personer, dette er også arv. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Jeg har pakket mye ut på loftet i garasjen, men det er nok litt mer enn vi trenger av litt av hvert. Bruker Edme til hverdags og til pent, har noe arvet som vi bruker i spesielle anledninger. Arvete kaffeserviser brukes til selskap ellers er det mye hverdagsting i skapene.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Vi har mye hverdagsservise og kopper og glass. Eier faktisk ingen finservise eller kopper. Men har Porsgrund Cuisine til 8 personer med tilbehør, masse Iittala-glass, Eva Solo, kopper fra Bodum og Marimekko, og det holder til hverdag og halvfint bruk. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Vi har en del, gitt.
|
|
|
#30 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Jeg har mer enn nok, men liker å variere. Dessuten er vi mange. Alltid 7 til bords og som oftest er vi flere. Til selskaper er vi fort 20 til bords og det skal dekkes pent til alle.
|
|
|
#31 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvor mye kopper og kar har du?Vi har ett sett til hverdags og ett til pent. Jeg skulle ønske vi bare hadde ett sett som kunne brukes til alt. Det ville spart mye plass. Vi har bare ett sett bestikk. Vi trenger ikke et penbestikk.
|
![]() |
|
|