Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Anonyme snopoholikere

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 10:26   #81
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anonyme snopoholikere

Når tennene knekker og plommene faller ut, slutter du nok å spise godterier. Det er dyrt i lengden. Jeg har brent meg mange ganger på å spise peanøtter.

Gammel 13-03-07, 10:51   #82
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Når tennene knekker og plommene faller ut, slutter du nok å spise godterier.

Åh,det ordner seg til slutt! Så mens vi venter på å bli tannløse er det bare å fortsette med og spise godteri?!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:58   #83
Morild
Passiv

Standard

Sv: Anonyme snopoholiker

Hei, jeg heter Morild og er en sjokoholiker.

De andre: "Hei Morild" (applaus)

Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 12:11   #84
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morild, her.

Hei, jeg heter Morild og er en sjokoholiker.

De andre: "Hei Morild" (applaus)

Det minner meg om noe jeg tenkte å skrive om min datter etter at kolikkperioden omsider var over:
Hei, jeg heter Liv og er koliker, men jeg skriker ikke lenger.

Beklager teit avsporing, men jeg föler meg så hjemme i denne tråden at jeg syntes jeg kunne tillate meg det.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 12:27   #85
Morild
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 12:40   #86
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ikke anonym jeg, så jeg passer kanskje ikke inn her?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 12:45   #87
Junimor
*ammeomtåket*

Medlem siden: Mar 2007
Junimor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er det et dårlig tegn at denne tråden får meg til å huske på Stratosen som ligger og venter i kjøleskapet, for så å få tårer i øynene fordi jeg gleder meg sånn til å spise den?

Gammel 13-03-07, 12:52   #88
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Junimor, her.

Er det et dårlig tegn at denne tråden får meg til å huske på Stratosen som ligger og venter i kjøleskapet, for så å få tårer i øynene fordi jeg gleder meg sånn til å spise den?

Tja, det avhenger om du er i umiddelbar nærhet til kjøleskapet eller ikke. Dersom du faktisk har tilgang til den, og ikke faktisk spiser den nå, så synes jeg ikke det høres ut som om du er hardt rammet.

Jeg er forresten selvskreven medlem. Det går uendelige mengder inn i gapet, helst smågodt. Sitter i åpent kontorlandskap, og har lært meg å velge godteri med innpakning som ikke bråker.

Saken er at jeg er TYNN (mangler litt på 50 kg), så jeg tør ikke tenke på hvordan jeg ser ut innvendig. Dessuten er det forfryktelig irriterende å lage god middag og bli mett etter fire biter...

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 13:02   #89
Junimor
*ammeomtåket*

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Tja, det avhenger om du er i umiddelbar nærhet til kjøleskapet eller ikke. Dersom du faktisk har tilgang til den, og ikke faktisk spiser den nå, så synes jeg ikke det høres ut som om du er hardt rammet.

Jeg er forresten selvskreven medlem. Det går uendelige mengder inn i gapet, helst smågodt. Sitter i åpent kontorlandskap, og har lært meg å velge godteri med innpakning som ikke bråker.

Saken er at jeg er TYNN (mangler litt på 50 kg), så jeg tør ikke tenke på hvordan jeg ser ut innvendig. Dessuten er det forfryktelig irriterende å lage god middag og bli mett etter fire biter...

*kremt*

Hvilken Stratos..?

Gammel 13-03-07, 13:45   #90
Morild
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 14:08   #91
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

...

Sist redigert av Rug : 13-03-07 kl 14:10. Årsak: Dobbelposting (dessuten var jeg litt uheldig med formuleringen)
Gammel 13-03-07, 14:09   #92
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Standard

Oh, my - jeg tror jeg må en tur ut...har jeg ikke et ærend...ett eller annet...i nærheten av en dagligvare... (er tom for alt bortsett fra vannflaska som bare håner meg).

Gammel 13-03-07, 14:41   #93
Junimor
*ammeomtåket*

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Oh, my - jeg tror jeg må en tur ut...har jeg ikke et ærend...ett eller annet...i nærheten av en dagligvare... (er tom for alt bortsett fra vannflaska som bare håner meg).

Du kan slå følge med meg til barnehagen hvor snuppa skal hentes.
Går forbi ikke mindre enn to dagligvarebutikker.

Gammel 13-03-07, 14:57   #94
Soffers
Kontrollfreak

Soffers sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Soffers er litt kul
Standard

Ja, her var det jo mange anonyme!
*Bare pilte opp en tur for 2 never paprikapotetgull og ei stripe kokesjokolade*

I nøden spiser fanden fluer.
Tror jeg må gå gravid litt oftere, for jeg mister helt suget på snop da. Da går det i grønne epler, friske druer, Farris og annet som man burde tømme i seg til vanlig når søtsuget kommer.
Og det med krom er bare bløff. Been there, done that. Vet ikke om NOE som funker annet enn avholdenhet, og SÅ desperat er jeg IKKE!

Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 15:54   #95
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Soffers, her.

Ja, her var det jo mange anonyme!
*Bare pilte opp en tur for 2 never paprikapotetgull og ei stripe kokesjokolade*

I nøden spiser fanden fluer.
Tror jeg må gå gravid litt oftere, for jeg mister helt suget på snop da. Da går det i grønne epler, friske druer, Farris og annet som man burde tømme i seg til vanlig når søtsuget kommer.
Og det med krom er bare bløff. Been there, done that. Vet ikke om NOE som funker annet enn avholdenhet, og SÅ desperat er jeg IKKE!

Krom fungerer, men man må ta MINST dobbel dose. De norske pillene er så svake at det bare er tull.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 16:03   #96
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
løvemor er litt kul
Standard

Ok, nå har jeg gått løs på ungenes godteri. Det de fikk av pappaeb sin da han kom hjem fra ferie i forrige uke. Det jeg fikk er selvfølgelig borte for lenge siden. Jeg føler meg ond, men de har jo ikke godt av det. Egentlig gjør jeg dem en tjeneste, ja redder dem faktisk fra avhengighetens klør!

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:12   #97
Morild
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Krom fungerer, men man må ta MINST dobbel dose. De norske pillene er så svake at det bare er tull.

Ikke alle krom funker for

Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:28   #98
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Å, jeg måtte nesten hjelpe kjøleskapet for sine laster. Jammen godt at'n visste at jeg liker Kvikk Lunsj.

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:54   #99
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går spiste jeg ikke sjokolade. Det kostet meg stor viljesanstrengelse. I dag har jeg sprukket to ganger. Og planlegger mer sjokolade i kveld. Jadda.

Gammel 13-03-07, 20:55   #100
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Å, jeg måtte nesten hjelpe kjøleskapet for sine laster. Jammen godt at'n visste at jeg liker Kvikk Lunsj.

På flyturen tilbake til Stockholm i går hadde jeg pakket ned en pose med bananer, epler og en aldri så liten kvikklunsj som proviant for meg og mannen. Etter å ha skiftet bleie på babyen på flytoalettet, fikk jeg meg en aldri så liten overraskelse. Idet jeg kommer tilbake til plassen min, oppdager jeg at gubben har spist hele sjokoladen ALENE! Hva gir dere meg? Er ikke dette umåtelig frekt?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.