Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Anbefal meg et interiørblad

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-11, 12:39   #21
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et interiørblad

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men Kokos er jo litt "gjør det selv"

Ja visst, men jeg tenkte på bladet "Gjør det selv", ikke konseptet med å gjøre ting selv. De bladene jeg nevnte blir lett vel mye vekt på oppskrifter. Synes jeg.

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg tror Kokos er litt lik meg og jeg synes Bolig pluss er mer shabby chic enn Rom 123. Elle er litt industrielt-svart-hvitt-design-sart-kult. Veldig inspirerende. Interiørmagasinet er nordisk, hvitt og fantastiske bilder og gode matoppskrifter. Veldig fint suplement. Boligliv er a la Rom 123 men mer nordisk i seg og mindre gjør selv enn Rom 123.

Jeg er veldig enig her. Jeg liker personlig både 1-2-3, Interiørmagasinet, Bo Bedre m.m., men hvis jeg skal ha bare ett blad blir det Elle Interiør. Nettopp fordi det er inspirerende og gir mange ideer til gjør det selv-prosjekter insopirert av retro, loppisfunn og arvede skatter (men ikke nødvendigvis hele oppskriften), det har med en del ny design, men blir ikke produktkatalog. Jeg synes det har en fin blanding av fargerikt og svart-hvittstil også. Og det som Chanett sier om stilen. At jeg liker det betyr ikke at Kokosbolle liker det, men jeg tror kriteriene matcher godt.

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Gå på biblioteket. Der kan du bla i flere årganger, og se hvilket du liker best.

Det er jo en deilig aktivitet en stille formiddag. Narvesen er jo også en mulighet, men hvis biblioteket ditt har litt utvalg gir det bedre overblikk å bla i et par nummer bakover i tid også.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 13:55   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elle Interiør altså. Jeg har et litt dårlig inntrykk av de at de bare følger etter andre og at det er litt i overkant mye gull og glitter, men kanskje det er feil?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 14:43   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke det inntrykket. Jeg føler at de er litt sin egen vei, egentlig.

Men få deg et nummer først og se, vel. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 09:21   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snakk om å være treg, jeg har enda ikke fått bestemt meg. Prøvde å søke etter Boligliv, men er det kun på dansk?

minibolle mai 2012
Gammel 04-08-11, 09:58   #25
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har siste Elle Interiør og synes det var et utrolig dårlig utgave. Dårlig grafikk på mange av reklamene, mye dyrt og lite tips. Jeg liker Rom 123 mye bedre. Men det spørs jo selvfølgelig hva man er på jakt etter.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 10:20   #26
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg liker Rom 123 og BoNytt, abbonerer på begge.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 10:31   #27
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

http://www.google.no/search?hl=nn&q=...og&sa=N&tab=wi

Sist redigert av Tangerine : 04-08-11 kl 10:45. Årsak: Feilsøk
Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 10:32   #28
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjøper svenske Living.

Gammel 04-08-11, 10:44   #29
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg kjøper svenske Living.

Edit: http://www.familyliving.se/

Gammel 04-08-11, 11:26   #30
Stellebord

Stellebord sin avatar

Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Edit: http://www.familyliving.se/

Det liker jeg også godt!

Gammel 04-08-11, 11:30   #31
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Jeg har siste Elle Interiør og synes det var et utrolig dårlig utgave. Dårlig grafikk på mange av reklamene, mye dyrt og lite tips. Jeg liker Rom 123 mye bedre. Men det spørs jo selvfølgelig hva man er på jakt etter.

Så morsomt og se hvor ulike vi er. Jeg likte veldig godt siste nummeret av Elle. Mye flott. Reklamegrafikk bryr jeg meg lite om, da. Jeg er opptatt av andre ting. Jeg likte også siste Rom 123. Spesielt det om styling.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 11:39   #32
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Så morsomt og se hvor ulike vi er. Jeg likte veldig godt siste nummeret av Elle. Mye flott. Reklamegrafikk bryr jeg meg lite om, da. Jeg er opptatt av andre ting.

Jeg er ikke noe spesielt opphengt i reklamegrafikk altså, det ble vel bare en av mange ting jeg ikke likte. Sjelden man ser det egentlig, kanskje derfor jeg la merke til det?

Ja, siste Rom 123 likte jeg også.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 12:07   #33
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Lenge siden jeg har kjøpt noe fast interiørblad men synes det ble vist så mye fra Dansk interiør og det er ikke noe for meg.
Jeg liker godt det gratisbladet som kommer innimellom i postkassen, det er fritt for sånne danske åpne rom med masse treværk, tror det heter noe med Villaliv. Vi i Villa heter det vel kanskje.

Gammel 04-08-11, 15:13   #34
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Living etc. kjøper jeg.

Gammel 04-08-11, 15:45   #35
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mine favoritter er Familiy Living og Rom 123.
Bo Bedre, Bonytt og Maison interiør låner jeg av og til på biblioteket.

Gammel 05-08-11, 02:43   #36
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Jeg kjøper danske Boligliv og Rom 123. Jeg elsker farger, detaljer, humor, loppis, redesign og kreative løsninger, og finner mye inspirasjon i disse bladene.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 09:00   #37
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Mon tro om jeg skal prøve meg på Rom 123 denne gangen da. Var hvertfall rimelig, så ingen stor utgift.

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.