|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Vaklende
|
Sv: Anbefal meg et interiørblad
Ja visst, men jeg tenkte på bladet "Gjør det selv", ikke konseptet med å gjøre ting selv. De bladene jeg nevnte blir lett vel mye vekt på oppskrifter. Synes jeg.
Jeg er veldig enig her. Jeg liker personlig både 1-2-3, Interiørmagasinet, Bo Bedre m.m., men hvis jeg skal ha bare ett blad blir det Elle Interiør. Nettopp fordi det er inspirerende og gir mange ideer til gjør det selv-prosjekter insopirert av retro, loppisfunn og arvede skatter (men ikke nødvendigvis hele oppskriften), det har med en del ny design, men blir ikke produktkatalog. Jeg synes det har en fin blanding av fargerikt og svart-hvittstil også. Og det som Chanett sier om stilen. At jeg liker det betyr ikke at Kokosbolle liker det, men jeg tror kriteriene matcher godt.
Det er jo en deilig aktivitet en stille formiddag. Narvesen er jo også en mulighet, men hvis biblioteket ditt har litt utvalg gir det bedre overblikk å bla i et par nummer bakover i tid også. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Anbefal meg et interiørbladElle Interiør altså.
|
|
|
#23 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg et interiørbladJeg har ikke det inntrykket. Jeg føler at de er litt sin egen vei, egentlig. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Anbefal meg et interiørbladSnakk om å være treg, jeg har enda ikke fått bestemt meg.
|
|
|
#25 |
|
--
|
Sv: Anbefal meg et interiørbladJeg har siste Elle Interiør og synes det var et utrolig dårlig utgave. Dårlig grafikk på mange av reklamene, mye dyrt og lite tips. Jeg liker Rom 123 mye bedre. Men det spørs jo selvfølgelig hva man er på jakt etter. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg et interiørbladJeg liker Rom 123 og BoNytt, abbonerer på begge. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Eklektisk
|
Sv: Anbefal meg et interiørbladSist redigert av Tangerine : 04-08-11 kl 10:45. Årsak: Feilsøk |
|
|
|
|
|
#31 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Så morsomt og se hvor ulike vi er. Jeg likte veldig godt siste nummeret av Elle. Mye flott. Reklamegrafikk bryr jeg meg lite om, da. Jeg er opptatt av andre ting. Jeg likte også siste Rom 123. Spesielt det om styling. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
--
|
Jeg er ikke noe spesielt opphengt i reklamegrafikk altså, det ble vel bare en av mange ting jeg ikke likte. Sjelden man ser det egentlig, kanskje derfor jeg la merke til det? |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Anbefal meg et interiørbladLenge siden jeg har kjøpt noe fast interiørblad men synes det ble vist så mye fra Dansk interiør og det er ikke noe for meg.
|
|
|
|
#35 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Anbefal meg et interiørbladMine favoritter er Familiy Living og Rom 123.
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg et interiørbladJeg kjøper danske Boligliv og Rom 123. Jeg elsker farger, detaljer, humor, loppis, redesign og kreative løsninger, og finner mye inspirasjon i disse bladene. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Anbefal meg et interiørbladMon tro om jeg skal prøve meg på Rom 123 denne gangen da. Var hvertfall rimelig, så ingen stor utgift.
|
![]() |
|
|