Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Rips til dessert

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Rips og vaniljesaus
Det er godt! 68 68,00%
Det er greit, men foretrekker annen dessert. 15 15,00%
Det er jeg ikke glad i. 17 17,00%
Dustepoll 0 0%
Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-11, 20:03   #61
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rips til dessert

Jeg vil ha ripsbusker!!!!!
:vann i munnen:

Jeg elsker simpelthen rips i alle former, og hadde blitt henrykt om jeg fikk det servert til dessert.

Gammel 02-08-11, 20:08   #62
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Eneste desserten som er mer nedtur enn rips er trollkrem.

Gammel 02-08-11, 22:37   #63
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hva er sjokoladeskål?

Skål av sjokolade

Du kan kjøpe ferdig på velassorterte dagligvareforretninger, eller lage selv.
Lage selv:http://bakekos.blogspot.com/2010/08/...d-hint-av.html

eller pensle sjokolade utenpå en skål du har snudd opp ned og dekket med plastfolie med litt olje på. Pensle, sett i kjøleskap, pensle mer osv til du har den tykkelsen du ønsker.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 23:37   #64
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Takker!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 23:45   #65
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Eneste desserten som er mer nedtur enn rips er trollkrem.

Ha ha! Jeg ELSKER trollkrem. Fargen er jo til å få dånedimpen av!
Men er selvsagt for lat til å fly skauen rundt etter tyttebær (bare at i år har jeg funnet et felt med masse tyttebærlyng, så kanskje jeg blir fus til å pelle dem når tida er inne), så jeg har ikke spist det på ca. 20 år, altså da jeg bodde hjemme og fikk det i barndomsheimen.

I dag har jeg vært for lat til å plukke rips også, selv om jeg har skrekkelig lyst på akkurat nå. Hell i uhell, for jeg prøver å holde litt igjen på kaloriene (som det jo er noen av i vaniljesausen).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 23:51   #66
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke simpelt og fattigslig, men jeg synes det er litt i sureste laget, selv med sukker og saus og krem og greier. Men det er ikke noe galt i å servere det av den grunn!

Jeg har oppskrift på en kjempegod rips-iskake. Den er også veldig enkel. Har den ikke her, så du må evt minne meg på det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 09:23   #67
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

I dag har jeg vært for lat til å plukke rips også, selv om jeg har skrekkelig lyst på akkurat nå. Hell i uhell, for jeg prøver å holde litt igjen på kaloriene (som det jo er noen av i vaniljesausen).

Så mye er det da ikke.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.